به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آزادبخت بعدازظهر دوشنبه در نشست هماهنگی رابطین دستگاه‌های اجرایی استان همدان در راستای اجرای پویش اکرام ایتام و محسنین گفت: دستگاه‌های اجرایی در اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین جدیت تمام داشته باشند.

وی با بیان اینکه از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی این است که ایران از یک کشور وابسته و ضعیف به یک کشور بزرگ مستقل و قدرتمند در دنیا تبدیل شده است، گفت: ایدئولوژی جمهوری اسلامی توانست در مقابل استکبار جهانی، ارتجاع و استکبار بایستد.

آزادبخت با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از یادگارهای امام راحل بود که توانست به یکی از استوانه‌های نظام جمهوری اسلامی تبدیل شود و سرمایه ارزشمند و بدون جایگزینی برای توانمندی جمهوری اسلامی است، ادامه داد: ۲۵۰ هزار شهید دادیم تا جمهوری اسلامی استقرار یابد.

وی یکی از نمونه‌های ارزشمند و شجاع شهدا را سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دانست که جدای از خدمات و اقدامات اجرایی‌اش، از کمک به ایتام غافل نماند و گفت: بر همین اساس یکی از شیوه‌های انتقام سردار سلیمانی جاری کردن افکار این شهید بزرگوار در جامعه است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: انتظار می‌رود سازمان‌ها و نهادهای دولتی در اجرای پویش اکرام ایتام و محسنین با جدیت تام و تمام شروع به کار کرده و با نیت خیر به این موضوع ورود کنند.

وی با بیان اینکه استاندار همدانبا تعیین یک مشاور ویژه در اجرای پویش اکرام ایتام و محسنین نشان داد که توجه به این موضوع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: حال که همه مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در این زمینه ورود کرده‌اند، انتظار می‌رود اجرای این طرح و خروجی آن به گونه‌ای اجرا شود که بازخوردهای خوبی در سطح کشور داشته باشد.

آزادبخت تاکید کرد: مدیران و مسئولان اجرایی باید به این نکته توجه داشته باشند که ارتباط گیری چهره به چهره نقش مؤثر و پیش‌برنده‌ای در این زمینه دارد.

وی گفت: تذکر و یادآوری در اکرام ایتام و محسنین و دیدارهای حضوری و چهره به چهره با افراد، کارساز و کارگر است.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.