مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: نخستین جشنواره بزرگ ورزش‌های آبی و هوایی شمال کشور با حضور بیش از ۴۰۰ ورزشکار در بندرانزلی برگزار شد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در این مراسم با اشاره به مشارکت اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان در برگزاری هرچه بهتر این جشنواره اظهارکرد: برگزاری اینگونه جشنواره‌ها به منظور مشارکت و حضور پرشور مردم باعث نشاط و شادابی مردم می شود.

مریم بخشی افزود: یقیناً هیچ جشنواره‌ای تنها با حضور مسئولان و بدون حضور مردم لذت و جذابیت ندارد.   وی بندرانزلی را مدال آورترین شهر گیلان ذکر و خاطر نشان کرد: ورزشکاران بندرانزلی علاوه بر افتخار آفرینی در رقابت‌های ملی، بارها پرچم ایران اسلامی را در مسابقات بین المللی به اهتزاز درآورده اند و جایگاه ویژه ای در ورزش کشور دارند.   مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان نیز هدف اداره بنادر و دریانوردی استان از برگزاری این جشنواره را حفظ و ارتقای سلامت جامعه ورزش گیلان عنوان و اظهار کرد: برگزاری اینگونه جشنواره‌ها نقش بسزایی در ایجاد شادی و نشاط در مردم دارد.   حمیدرضا آبایی با بیان اینکه نخستین جشنواره ورزش‌های آبی و هوایی شمال کشور در مجموعه گردشگری، مسافری و دریایی مارینا برگزار شده افزود: در این جشنواره مردم گیلان و به‌ویژه گردشگران با محیط دریایی و زیرساخت‌های انزلی آشنا شده و فضا برای سرمایه‌گذاری در این بخش‌ها فراهم است.   وی با اشاره به اجرای پروژه‌های گردشگری دریایی دیگر در مجتمع بندری انزلی یادآور شد: پیاده‌رو و طرح مبلمان شهری بر روی موج‌شکن غربی بندرانزلی در راستای تعامل شهر و بندر با محیطی امن و مفرح برای استفاده و بهره برداری شهروندان و گردشگران ورودی به بندرانزلی در حال تکمیل است که در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.