قدرت الله ولدی شامگاه یکشنبه در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان افزود: مردم این شهرستان مردمی انقلابی و فرهنگی هستند که باید بهتر و بیشتر مورد توجه قرار گیرند.

وی با اشاره به جنگ اقتصادی و فرهنگی دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران بیان کرد: رهبر معظم انقلاب نیز تاکید ویژه ای به ۲ مقوله فرهنگی و اقتصادی دارند.

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: این ظرفیت در شهرستان ملایر وجود دارد که برنامه‌های فرهنگی استان با بهترین کیفیت اجرا شود.

ولدی با بیان اینکه هم اکنون همدلی و همراهی خوبی بین مجموعه این شهرستان و حوزه‌های مختلف فرهنگی وجود دارد گفت: این امر موجب شده هیچ برنامه فرهنگی در شهرستان تعطیل نشود.

وی افزود: اطلاع رسانی خوب و ایجاد شور و نشاط و آرامش، نشان دهنده فعال و پویا بودن جامعه است که این موارد در ملایر وجود دارد.

معاون استاندار همدان تاکید کرد: مدیری که برنامه‌ریزی درستی داشته باشد، به طور قطع در ادامه مسیر و کارها نیز موفق خواهد بود.

ولدی با اشاره به اخذ برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت از مدیران ملایر اظهار داشت: مدیران نیز بر اساس همین برنامه زمان‌بندی شده در حال حرکت و پیشرفت هستند.

موفقیت فرهنگ و هنر نیازمند همراهی مدیران است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز گفت: موفقیت حوزه فرهنگ و هنر در گرو همکاری و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی است.

احمدرضا احسانی با اشاره به ظرفیت ویژه ملایر در حوزه فرهنگ و هنر و وجود فرمانداری با تجربه با نگرشی مثبت به این حوزه بیان کرد: با وجود محدودیت‌های مالی، تمام تلاشمان را به کار گرفته‌ایم تا این محدودیت‌ها خللی در اجرای برنامه‌های ما ایجاد نکند.

وی ادامه داد: نگاه ما در حوزه فرهنگ و هنر عدالت محور است و شاخص های هر شهرستانی در توزیع اعتبارات دیده می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.