به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ،حسین زادگان در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با مثبت ارزیابی کردن عملکرد اداره کل ارشاد استان بر ادامه این روند تاکید کرد.
حسین‌زادگان توجه به فرهنگ‌، آیین‌ها و هنرهای بومی و اصیل مازندرانی به ویژه زبان تبری را از کارهای اساسی فرهنگی استان دانست و قول حمایت استانداری را در این زمینه داد.
استاندار مازندران، تشکیل انجمن خیرین فرهنگی را که برای نخستین بار در کشور از سوی زارع مطرح شده از طرح‌های خوب و مفید ذکر کرد و گفت: جای چنین تشکلی در کشور خالی است و یکی از نیازهای ضروری و اصلی جامعه در حوزه فرهنگ است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در ادامه این نشست بر توجه به فرهنگ و هنر بومی و تجلیل از مفاخر استان تاکید کرد
،عباس زارع با ارائه گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی و هنری انجام شده و در دست اقدام در استان، به برگزاری برنامه‌های مهم آن اداره کل در سال جاری از جمله نمایشگاه بزرگ کتاب مازندران، نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای، جشنواره شعر بومی «نوج»، جشنواره کتاب سال مازندران و پیگیری برای شکل‌گیری انجمن خیرین فرهنگ و هنر استان اشاره کرد.
وی رویکرد اصلی را توجه به آیین‌ها، فرهنگ و هنر مازندران دانست و حمایت از فرهیختگان و هنرمندان بومی را از اولویت‌های آن اداره کل عنوان کرد.

/1899/۶۹۸۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.