مصطفی آزاد بخت روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از اردوگاه کرامت نهاوند بیان کرد: مردم این استان در ناآرامی هایی اخیر نشان دادند که از بصیرت و فهم بالایی برخوردار هستند و اجازه هیچ اقدامی به دشمن نمی دهند. 

وی افرود: گردهمایی ۱۰ هزار نفری بسیجیان همدان در هفته متعلق به این نیروی مردمی و بعد از ناآرامی ها اخیر، موجب درخشش این استان در کشور شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان اظهار داشت: این استان با وحدت و هماهنگی بین مسئولان، تمامی آبادانی ها و پیشرفت ها را با تفکر بسیجی رقم زده است.

آزادبخت اضافه کرد: برای اینکه دشمنان نظام اسلامی را تنبیه کنیم به برگزاری گردهمایی هایی با این عظمت نیاز است تا بدانند با وجود این همه بسیجی مخلص، دشمن راه به جایی نمی برد. 

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان کرد: کار عمرانی سپاه در اردوگاه صیانت تمام شد و برای تجهیز نیازمند همکاری دستگاه های اجرایی از جمله ستاد مبارزه با مواد مخدر، بهزیستی و دیگر نهادها هستیم.

سردار مظاهر مجیدی ابراز امیدواری کرد: از این ظرفیت برای کاهش یکی از آلام کشور که مواد مخدر است باید استفاده کرد چرا که در محل اردوگاه کرامت می توان کارهای زیادی انجام داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.