به گزارش ایرنا محمود ثمینی روز سه‌شنبه در کارگروه ستاد مبارزه با مواد مخدر استان در سالن جلسات استانداری لرستان اظهار داشت: افراد معتاد مشکلاتی را برای جامعه و خانواده ها به همراه دارند که باتوجه به امکانات موجود، اقدامات فرهنگی در حوزه مواد یک همت جمعی می‌طلبد و از فعالیت های جزیره ای باید پرهیز کنیم.

وی افزود: باید اقدامات حوزه مبارزه با مواد مخدر در سطح جامعه نمایان شود اگر برنامه های این حوزه اثرات واقعی داشته باشد باید آثار آن را مشاهده کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، با بیان اینکه پیشگیری واجب تر از درمان است افزود: در صورت کمبود تاثیرات  پیشگیری باید علت را جویا شویم تا راهکارهای آن را شناسایی کنیم.

ثمینی اظهار داشت: اقدامات خوبی در حوزه مبارزه با مواد مخدر از طریق دستگاههای اجرایی انجام شده که این اقدامات باید به جامعه منتقل شوند تا از ابتلای افراد به مواد توسط سوداگران مرگ جلوگیری شود.

وی با تبریک هفته بسیج افزود: امام خمینی (ره) با تشکیل بسیج ضامن بیمه مملکت شد و با همراهی مردم در نقاط مختلف کشور و حضور بسیجیان دلاور توانستیم در جنگ تحمیلی  در مقابل ۴۶ کشور جهان مقاومت کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: پس از هشت سال جنگ تحمیلی یک وجب از خاک مقدس جمهوری اسلامی در اختیار دشمن قرار نگرفت و اگر فرمان توقف توسط امام صادر نمی شد چه بسا رزمندگان پیشرفت های بیشتری را انجام می دادند.

ثمینی با اشاره به اینکه تفکر بسیجی همواره مدنظر امام راحل بود اظهار کرد: کشورهای سوریه و عراق با توطئه استکباری به مرز سقوط پیش می رفتند که با تفکر بسیج و سپاه، مردم در قالب بسیج از ممالک خود دفاع کرده و دشمن و داعش را به عقب راندند.

وی بیان کرد: امیدواریم روز به روز شاهد افزایش فرهنگ و تفکر بسیجی به عنوان یادگار امام و مورد تاکید مقام معظم رهبری شویم چراکه هرکجا کارمان گره خورد با حضور بسیج گشایش یافت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.