ایرج کریمی روز شنبه در جلسه اعضای شورای اداری شهرستان ملایر با موضوع کمیته‌برنامه ریزی و بررسی برنامه عملیاتی سند توسعه افزود: برخی دستگاه‌های اجرایی این شهرستان هنوز برای تخصیص اعتبارات خود اقدامی نکرده‌اند.

وی بیان کرد: چنانچه تخصیص این تعداد دستگاه‌های اجرایی پیگیری و اعلام شود، میانگین تخصیص این شهرستان به حدود ۲۵ درصد می‌رسد.

دبیر کمیته برنامه‌ریزی ملایر و ناظر سند توسعه این شهرستان ادامه داد: حدود ۱۳ دستگاه اجرایی ملایر هنوز برای تخصیص اعتبارات سال جاری خود اقدام نکرده‌اند که تا چهارشنبه هفته جاری نتیجه آن باید به فرمانداری اعلام شود.

کریمی ادامه داد: تاکنون از محل اعتبارات استانی ۵۰ درصد، از محل توازن ۳۰ درصد و از محل درآمد نفت و گاز ۱۰ درصد اعتبارات به استان اعلام شده است.

وی برنامه‌محوری را رویکرد مدیریت ارشد استان دانست و گفت: بر این اساس استاندار همدان سند سه ساله استان را تدوین و دبیران ۱۰ شهرستان و استان را برای پیگیری امور انتخاب کرد.

دبیر کمیته برنامه‌ریزی ملایر تاکید کرد: ملاک ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی تحقق سند سه ساله توسعه است که باید مورد توجه مدیران قرار گیرد.

مدیران در خدمت به مردم از یکدیگر سبقت گیرند

امام جمعه ملایر نیز با اشاره به آغاز امامت و ولایت حضرت ولیعصر(عج) خطاب به مدیران گفت: امام عصر(عج) را حاضر و ناظر بر اعمالمان بدانیم و در انجام کارهای خیر، خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع از یکدیگر سبقت بگیرید.

حجت الاسلام محمدباقر برقراری بیان کرد: وحدت جهان اسلام یک از اهداف مهم حضرت مهدی(عج) است و در سایه این وحدت می‌توانیم بر دشمنان غلبه کنیم.

شورای اداری شهرستان ملایر


وی بر لزوم حفظ وحدت و همدلی در بین مجموعه این شهرستان و خدمتگزاری به مردم تاکید کرد و گفت: هر مجموعه چه کوچک و چه بزرگ اگر دچار تفرقه شود، خیری در آن نیست.

۱۷۰ هکتار باغ در ملایر داربستی می‌شود

مدیر اداره جهاد کشاورزی ملایر نیز با بیان اینکه طرح‌های جهاد کشاورزی طبق سند سه ساله توسعه با سرعت در دست اجرا است بیان کرد: امسال ۱۱۲ متقاضی اجرای طرح فراز در سطح ۱۷۰ هکتار باغ، در سامانه کارا ثبت نام کرده‌اند که طرح‌ها به استان اعلام شده و قرار است به بانک معرفی شوند.

علی مروت امیری ادامه داد: در طرح سرشاخه‌کاری گردو نیز یک‌هزار و ۲۰۰ پیوندک انجام شد که به دلیل فرا رسیدن فصل سرما قرار است پیوندک‌های ۲ سال در اسفند انجام شود.

وی افزود: طرح لایروبی و مرمت قنوات نیز در سه کیلومتر از این مسیرها انجام شده و ۳.۵ کیلومتر دیگر نیز در دست اقدام است.

مدیر اداره جهاد کشاورزی ملایر گفت: سهمیه این شهرستان در اجرای سیستم آبیاری نوین ۹۵۰ هکتار است که ۸۰۸ هکتار آن اجرا شده و ۲۰۰ هکتار نیز آماده اجرا داریم.

امیری با بیان اینکه در کشت گلخانه ای پیشرفت خوبی داریم بیان کرد: علاوه بر سایت گنبد و حسین آباد، هشت هکتار نیز خارج از شهرک‌های گلخانه‌ای طرح های این حوزه را اجرا می‌کنیم که اقدامات آن در حال پیگیری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.