به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان ایلام در مورد انتصاب مدیران دستگاه های اجرایی اظهار داشت: برخی بزرگان و سران و صاحبان نفوذ و قدرت ایلات و طوایف یا احزاب و جریان های مختلف در انتخاب و انتصاب مدیران دستگاه های مختلف دخالت می کنند.
وی تاکید کرد: از انتصاب هایی که نامناسب و مورد تایید نباشند حمایت نمی کند و زیر فشار این اقشار برای انتخاب مدیران مورد نظر آنها تسلیم نمی شود.
استاندار ایلام از رسانه های جمعی به ویژه فضای مجازی خواست از شیطنت های رسانه ای در مورد انتخاب مدیران دستگاه های مختلف اجتناب ورزند و افکار عمومی و احزاب و قبایل را به آرامش و هم فکری و همراهی و همدلی دعوت کنند.
سلیمانی دشتکی در بخش دیگری از سخنان خود به شرایط کشور پرداخت و یاداور شد: ایران اسلامی اکنون در یک برهه زمانی بسیار حساس قرار دارد و دشمنان کوچکترین تحولات مردم و مسئولان را برای بهره برداری و سوء استفاده زیرنظر گرفته است.
استاندار ایلام تاکید کرد: مهمترین راه خنثی سازی هجمه و فشار دشمن تقویت وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان است.
وی افزود: مسئولان و مدیران باید آگاه باشند که آنها سرباز نظام و خدمتگذار مردم هستند و باید با خدمت رسانی صادقانه و شفاف اعتماد افکار عمومی را جلب کنند.
سلیمانی دشتکی یادآور شد: مدیران و مسئولان همواره موظف به پاسخگویی مردم هستند و باید با ارائه خدمات مطلوب و نشان دادن توانمندی های خود در راستای ترقی و توسعه استان ایلام گام بردارند و تلاش کنند.
وی گفت: دولت در ماه های اخیر کمک های شایان توجهی را به اقشار ضعیف و کم درآمد کرده تا مشکلات اقتصادی کمتر آنها را اذیت کند.
استاندار ایلام در مورد وضعیت اقتصادی و گرانی موجود در بازار هم تاکید کرد: در پاره ای از موارد گرانی موجود در بازار تصنعی و حاصل طمع ورزی برخی از کاسبان است که باید دستگاه های نظارتی بر قیمت گذاری ها و نحوه عرضه کالاها به مردم نظارت و اشراف بیشتری داشته باشند.
سلیمانی دشتکی بر لزوم حضور مدیران در جلسات تاکید کرد و افزود: با مدیرانی که بدون دلیل و عذر موجه و اطلاع قبلی در جلسات حضور نداشته باشند برخورد می شود.
به گزارش ایرنا این نشست با حضور ایوب درویشی معاون سابق اقتصادی استانداری ایلام و معاون فعلی توسعه منابع انسانی اصفهان برگزار شد و وی گزارشی اجمالی از فعالیت های خود در مدت 14 ماه حضور در استان ایلام پرداخت.
در پایان این نشست از تلاش های درویشی توسط استاندار ایلام تقدیر شد.
7172/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.