محمد شریعتمداری روز پنجشنبه در دیدار با امام جمعه همدان افزود: نرخ مشارکت استان همدان به عنوان شاخص توسعه در سال گذشته ۴۲.۸ بود و امسال بر اساس آخرین اطلاعات مرکز آمار این رقم به ۴۴.۱ درصد رسیده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، همدلی و همسویی مدیران و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را زمینه ساز توسعه این استان ارزیابی کرد.

وی با بیان اینکه همدان حرکت های خوبی به سمت توسعه داشته است افزود: با اجرای طرح های بزرگ و توجه به اشتغال روستایی نرخ بیکاری بیش از پیش کاهش یابد.

استاندار همدان نیز در این دیدار گفت: در برنامه سند توسعه سه ساله استان، توجه به معیشت و رونق اقتصادی در نظر گرفته شده و مقرر است که هر سال پنج هزار میلیارد سرمایه‌گذاری و سالانه ایجاد اشتغال برای ۲۰ هزار نفر محقق شود.

سید سعید شاهرخی با بیان اینکه در سفر وزیر تعاون مقرر شد با تشکیل کمیته علمی و فنی پنج طرح تدوین شود افزود: موافقت اجرای این طرح ها از وزیر مربوطه گرفته می شود.

امام جمعه همدان نیز در این دیدار گفت: اشتغالزایی باید مهمترین هدف مسئولان قرار گیرد.

حجت الاسلام حبیب شعبانی موثقی با تاکید بر توسعه اشتعال پایدار تاکید کرد: کشور باید به منابع و تولیدات خود متکی باشد که این مهم با حمایت از تولید و کارآفرینی عملیاتی می شود.

۷۵۲۳/۲۰۹۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.