رئیس بیمارستان دکتر غرضی ملایر روز پنجشنبه در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا افزود: برای بهره برداری از این طرح ها  ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار شامل ساختمان انبار دارویی، ساختمان مسجد و اداری فرهنگی، تعمیرات اساسی زایشگاه، اتاق عمل و مرکز استریل و مرکز تصویر برداری و سی تی اسکن هزینه شده است.

محمدرضا توکلی بیان کرد: مرکز تصویر برداری و سی تی اسکن بیمارستان به مساحت ۲۸۰ مترمربع احداث و بازسازی شد که برای تعمیرات این مرکز پنج میلیارد ریال و برای تجهیزات پزشکی آن ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی مساحت بنای بازسازی شده اتاق عمل و مرکز استریل را ۱۲۰۰ مترمربع و هزینه تعمیرات این بخش را ۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

رئیس بیمارستان دکتر غرضی ملایر افتتاح تعمیرات اساسی زایشگاه به مساحت ۷۵۰ مترمربع با هزینه تعمیرات ۱۱ میلیارد ریال از دیگر طرح های درمانی قابل افتتاح در این روز برشمرد.

توکلی احداث انبار دارویی را یکی از مهمترین طرح های عمرانی این بیمارستان عنوان کرد و افزود: مساحت انبار دارویی یک هزار مترمربع در ۲ طبقه با سوله فلزی است که ۴۵ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

وی گفت: ساختمان مسجد و اداری فرهنگی بیمارستان دکتر غرضی نیز توسط واقف خیراندیش ملایری حاج حسن توکلی با اعتباری افزون بر ۳۵ میلیارد ریال احداث شده است.

دکتر توکلی اظهار داشت: مساحت این ساختمان ۱۸۰۰ مترمربع با نوع سازه بتنی در سه طبقه احداث شده است که بخش اداری بیمارستان به این ساختمان منتقل می شود.

بیمارستان دکتر غرضی ملایر وابسته به سازمان تامین اجتماعی است و دارای ۱۴۱ تخت فعال و ۴۰ پزشک عمومی، متخصص، دندانپزشک و داروساز است. 

ملایر دارای سه بیمارستان امام حسین(ع)، مهر و دکتر غرضی و یک کلینیک تخصصی است.
۷۵۲۸/۲۰۸۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.