علی محمدی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: درمان تامین اجتماعی استان تلاش دارد با برنامه ریزی مشخص و مدون ارتقای خدمات ارائه شده خود را در مراکز تحت پوشش بیش از گذشته افزایش دهد.
وی اظهار داشت: بر این اساس در مراکز درمانی تامین اجتماعی طرح های بزرگی همانند نظام ارجاع داخلی مستقر شده که صرفا در این مراکز انجام گرفته است.
محمدی افزود: این طرح از سه سال گذشته در این استان اجرا شده و بر این اساس بیماران به سطح یک مراجعه کرده ، در صورت نیاز در سطح 2 به پرشکان متخصص و در سطح سه نیز به فوق تخصص ها ارجاع داده می شوند.
به گفته این مسئول، این اقدام به کاهش قابل ملاحضه هزینه درمان ،کاهش اتلاف وقت بیماران در صف های طولانی منجرشده است.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان ادامه داد: حذف دفترچه های تامین اجتماعی هم از سال گذشته در این استان آغاز شده که هم اکنون بصورت 100 درصدی و فقط در مراکز تحت پوشش انجام می گیرد.
وی یادآوری کرد: این کار که از یکسال گذشته در استان اجرا شده، بیماران بدون دفترچه ویزیت می شوند و گسترش اجرای آن به همکاری دستگاههای متولی امر نیاز دارد.
محمدی افزود: خوشبختانه با کارهای انجام گرفته هر 2 بیمارستان امام حسین (ع) و امید ابهر سال گذشته در اعتبار بخشی رتبه اول را کسب کردند که عالی ترین مرجع ارزشیابی بیمارستانها بشمار می رود.
وی خاطر نشان کرد: ساعت های پیک اخذ نوبت از ساعت هفت الی 9 هر روز صبح اعلام شده و بیمه شدگان زنجانی با دانلود و نصب اپلکیشن تامین از سایت www//dzanjan.tamin.ir به آسانی می توانند نوبت مورد نیاز خود را از تمامی مراکز درمانی و تخصص ها در شیفت های صبح و عصر و شب دریافت کنند.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 2 بیمارستان، یک پلی کلینیک و چهار درمانگاه تحت پوشش این سازمان در شهرهای زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده فعالیت می کنند.
230 پزشک عمومی، متخصص و دندانپزشک، 135 مرکز پاراکلینیک شامل رادیولوژی، آزمایشگاه، 35 درمانگاه خصوصی و دولتی و 12 بیمارستان در استان طرف قرار داد تامین اجتماعی استان هستند.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.