مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان با بیان اینکه آزمون جذب و به کارگیری نیروهای عملیاتی آتش نشانی 18 مردادماه سالجاری به طور سراسری برگزار می شود، گفت: 2 هزار و426 نفر برای شرکت در آزمون استخدامی ثبت نام کرده اند.
محمدرضا بیاناتی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، با بیان اینکه آزمون جذب و به کارگیری نیروهای عملیاتی آتش نشانی 18 مردادماه سالجاری به طور سراسری برگزار می شود، اظهار کرد: با توجه به مجوز استخدامی صادره از سازمان اداری تعداد 45 نفر برای مشاغل عملیاتی آتش نشانی در استان همدان از طریق آزمون به کارگیری می شوند.
وی با بیان اینکه 2 هزار و 426 نفر برای شرکت در آزمون استخدامی ثبت نام کرده اند، افزود: 16 نفر از نیروهای برگزیده در آزمون استخدامی در آتش نشانی همدان شاغل می شوند.
بیاناتی با بیان اینکه شرکت کنندگان با توجه به مدارک تحصیلی و رشته شغلی انتخابی در دو حوزه امتحانی همدان و ملایر رقابت می کنند، عنوان کرد: شرکت کنندگان از شهرستانهای همدان، کبودراهنگ، اسدآباد، بهار، رزن و فامنین در حوزه امتحانی همدان و شهرستانهای ملایر، نهاوند و تویسرکان در حوزه امتحانی ملایر آزمون خواهند داد.
وی با بیان اینکه 10 ایستگاه آتش نشانی با 205 نیروی عملیاتی در شهرهمدان فعال است، خاطرنشان کرد: پس از آزمون کتبی افرادی که حد نصاب نمره را کسب کرده باشند، به صورت سه برابر ظرفیت از سوی مجری برگزاری معرفی و پس از بررسی مدارک در آزمون عملی شرکت خواهند کرد که در صورت کسب بالاترین امتیاز برای انجام فرآیند گزینش و سایر مراحل معرفی می شوند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان با بیان اینکه 10 نیروی خانم در بخش های عملیاتی فعال بودند و اکنون در بخش های مختلف شهرداری مشغول به کار هستند، یادآور شد: در سالجاری 5 آتش نشان بازنشسته می شوند همچنین در این آزمون استخدامی ظرفیتی برای جذب خانم ها وجود ندارد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.