معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی آتش‌نشانی‌های کشور توسط جهاد دانشگاهی گفت: جهاد دانشگاهی در عرصه‌های مختلف عملکرد قابل قبول و مثبتی از خود ارائه داده است.

علی درویش‌پور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه البرز، گفت: براساس مجوز سازمان امور استخدامی کشور به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و استانداری البرز، سهیمه جذب 180 نفر برای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در استان اخذ شده که از این تعداد قرار است 92 نفر در پست آتش‌نشان و 88 نفر هم در پست راننده آتش‌نشان استخدام شوند.

وی با بیان اینکه کمیته برگزاری آزمون تاکنون نزدیک به سه جلسه برای هماهنگی برگزاری این آزمون استخدامی در حوزه معاونت هماهنگی امور عمرانی برگزار کرده است گفت: در همین راستا از روز دوشنبه 10 تیرماه سامانه ثبت نام آزمون توسط جهاد دانشگاهی فعال شده و در این مدت نزدیک به 1400 نفر برای شرکت در آزمون ثبت نام به عمل آورده‌اند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز ادامه داد: متقاضیان تا پایان روز چهارشنبه 19 تیرماه برای ثبت‌نام فرصت دارند و آزمون هم ساعت 9 صبح روز جمعه 18 مرداد ماه در دانشگاه خوارزمی برگزار خواهد شد.

درویش‌پور با بیان اینکه در این مدت اخبار مربوط به استخدام آتش‌نشان در استان از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم رسیده است اعلام کرد: در این چند روز باقیمانده، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه جهاد دانشگاهی برای شرکت در آزمون ثبت نام کنند و انتظار می‌رود آمار ثبت‌نامی افزایش داشته باشد.

این مسئول در ادامه عملکرد جهاد دانشگاهی را  قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: جهاد دانشگاهی در حوزه‌های مختلف و در سطح کشور عملکرد مثبتی داشته و امیدواریم این آزمون استخدامی هم توسط جهاد دانشگاهی به بهترین شکل و در فضایی عادلانه، سالم و رقابتی برگزار شود تا افرادی مستعد و توانمند جذب شوند چون بحث ایمنی یکی از اصلی‌ترین کارهای مدیریت شهری است که رسالت آن بر عهده آتش‌نشانی قرار دارد.

وی در پایان تأکید کرد: مراحل این آزمون استخدامی از ابتدا تا پایان با حساسیت دنبال خواهد شد و با توجه به همراهی خوب جهاد دانشگاهی تردیدی نیست که این آزمون به خوبی برگزار می‌شود.

گفتنی است متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی آتش‌نشانی می‌توانند با مراجعه به سامانه جهاد دانشگاهی (اینجا) برای دریافت دفترچه راهنما و ثبت نام در آزمون کتبی اقدام کنند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.