به گزارش خبرنگار ایرنا مسعود کاظمی عصر یکشنبه در جلسه هم اندیشی آتش نشانی های شرق گیلان افزود: با تشکیل این دبیرخانه هماهنگی لازم در زمینه آموزش و تجهیز آتش نشانی ها و ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان در شهرستان های شرق گیلان انجام خواهد شد.
وی اظهار داشت: هدف از برگزاری این جلسه هم اندیشی ، همکاری و تفاهم آتش نشانان برای مقابله با حوادث احتمالی در منطقه و گسترش خدمات است.
به گفته کاظمی ، نگاه ما در بحران ها نباید نگاهی شهری و محدود باشد بلکه باید در حوادث و آتش سوزی ها به صورت منطقه ای نگاه کنیم و این همکار ها به گونه ای باشد که مردم آن را حس کنند و آتش نشانان شهرهای مختلف تجهیزات و امکانات خود را در اختیار یکدیگر قرار دهند.
شهردار لاهیجان خاطرنشان کرد: برای حمایت و تجهیز آتش نشانی های استان تلاش خود را در اجلاس شهرداران استان انجام می دهیم تا بر سطح ارتقای آموزش و تجهیزات آتش نشانان این مناطق افزوده شود.
در این جلسه همچنین محمود حسنی دیلمی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی لاهیجان نیز اظهار داشت: شهرداری لاهیجان از جمله شهرداری های پیگیر استان است که دغدغه توسعه آتش نشانی دارد و امیدواریم با برگزاری جلسات هم اندیشی، شاهد توسعه همکاری و افزایش امکانات آتش نشانی های شرق گیلان باشیم.
جلسه هم اندیشی و تنظیم همکاری های مستمر آتش نشانی های شهرهای شرق گیلان به میزبانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان برگزار شد و در این جلسه مسئولان آتش نشانی های شرق گیلان به بیان مشکلات خود پرداختند.
6029/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.