سهیل فضل وزیری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد:در روز 13 فروردین سه اکیپ از آتش نشانان این سازمان با تجهیزات کامل در ورودی های سطح شهر و یک اکیپ نیز در میدان گاز مستقر خواهد شد.
وی افزود: علاوه بر اکیپ های ثابت آتش نشانی تیم های عملیاتی این سازمان در هشت ایستگاه سطح شهر و نواحی منفصل در آماده باش کامل هستند.
فضل وزیری از شهروندان خواست از روشن کردن آتش زیر دکل های فشار قوی برق، روشن کردن چراغ های خوراک پزی نزدیک چادر و حضور کودکان در کنار رودخانه های پر آب خودداری کنند.
وی با بیان اینکه خاموش نکردن ته سیگار و زغال روشن می تواند باعث وقوع آتش سوزی گسترده شود، از شهروندان خواست هنگام درست کردن غذا از خاموش کردن زغال اطمینان لازم حاصل کند.
سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج همچنین به شهروندان توصیه کرد: در صورت امکان یک دستگاه کپسول خاموش کننده آتش و همچنین لوازم کمک های اولیه به همراه داشته باشند.
وی ابراز امیدواری کرد مردم در روز طبیعت ضمن حفظ و حراست از این منابع خدادادی و رعایت نکات ایمنی آخرین روز از تعطیلات نوروز را هم با خاطره خوش و بدون حادثه سپری کنند.
به گزارش ایرنا، بر اساس رسم دیرینه هر ساله در آخرین روز از تعطیلات نوروز شهروندان به دامن طبیعت روی می آورند ودر این روز بعلت برخی سهل انگاری ها شاهد رخ دادن حوادث متفاوتی هستیم.
سازمان خدمات ایمنی شهرداری هر ساله در همین راستا و به منظور امداد رسانی سریع در مواقع بروز حوادث احتمالی برنامه ریزی های ویژه ای را انجام می دهد.
7348/ 3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.