سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در آزمون استخدام پیمانی مشاغل عملیاتی آتش‌نشانی شهرداری‌های استان اردبیل، تنها دو روز فرصت دارند.   به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، بهرنگ کوهی، زمان برگزاری این آزمون را 18 مردادماه سالجاری عنوان و خاطرنشان کرد: آزمون مذکور به همت جهاددانشگاهی و با همکاری استانداری و شهرداری‌های استان اردبیل همزمان با سراسر کشور در اردبیل برگزار می‌شود. 
وی ادامه داد:  افرادی که تا 19 تیرماه نسبت به تکمیل ثبت‌نام و دریافت کد‌رهگیری اقدام نمایند، تا بیستم تیر فرصت دارند در صورت نیاز نسبت به ویرایش اطلاعات خود در سایت www.hrtc.ir مراجعه کنند. 
سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان اردبیل اظهار کرد: سهم استان اردبیل طبق سهمیه استخدامی سازمان اداری و استخدامی کشور و مجوز سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، 40 نفر در رشته‌های شغلی آتش‌نشان، راننده وسایط نقلیه تندرو سنگین، کاردان و کارشناس آتش‌نشان است. 
کوهی  تصریح کرد: این آزمون در دو مرحله علمی و عملی برگزار می‌شود وطبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته چند برابر ظرفیت قابل پذیرش به مرحله آزمون عملی راه می‌یابند و در نهایت قبول شدگان به صورت پیمانی در آتش نشانی‌ها استخدام می‌شوند. 
گفتنی است، علاقه مندان برای دریافت دفترچه راهنمای آزمون و اقدام جهت ثبت نام می توانند به سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir مراجعه کنند.   
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.