به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل ، مجید خدابخش روز یکشنبه در نشستی با منتخبان مردم شهر اردبیل در پنجمین دوره شورای اسلامی گفت: بیشترین مساعدت مالی دولت به شهرداری اردبیل در دولت تدبیر و امید به 330 میلیارد ریال پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه شهرداری اردبیل از نبود برخی امکانات و تجهیزات رنج می برد گفت: متاسفانه پروانه ساخت آپارتمان های 9 طبقه صادر می شود در حالی که تجهیزات آتش نشانی شهرداری اردبیل تنها برای چند طبقه پاسخگوست.
استاندار اردبیل از تخصیص اعتبار لازم برای خرید خودرو پیشرفته آتش نشانی به شهرداری اردبیل در سال گذشته خبر داد و افزود: به رغم اختصاص اعتبار تاکنون این دستگاه سنگین آتش نشانی خریداری نشده است.
خدابخش همچنین خواستار توجه شورای شهر و شهرداری به حاشیه های شهر و همکاری همه دستگاه ها و ادارات دولتی با شهرداری ها شد و گفت: در بسیاری از جوامع توسعه یافته بیشتر دستگاه های اجرایی زیر نظر شهرداری فعالیت می کنند و در شهر اردبیل نیز می تواند بسیاری از اقدامات دستگاه های خدمت رسان زیر نظر شهرداری انجام بگیرد.
او با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی جدید از تجربه مدیریت شهری بهره مند هستند گفت: اعضای شورای اسلامی دوره پنجم در 45 روز باقی مانده تا آغاز رسمی فعالیت شورای اسلامی دوره پنجم ، برنامه جامع و مدون برای توسعه و مدیریت شهری با تاکید بر جلب سرمایه گذاری بخش خصوصی ارائه دهند.
وی بر وفاق ، همدلی و همکاری همه اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل با یکدیگر تاکید کرد و افزود: اختلاف سلیقه و اختلاف نظر در هر گروه و تشکلی وجود دارد اما باید اختلاف ها در چهارچوب اتاق جلسات بماند و تعارض های احتمالی به مردم منتقل نشود.
خدابخش از دست اندرکاران برگزاری انتخابات و حضور باشکوه مردم استان در پای صندوق های اخذ رای قدردانی کرد و گفت: انتخابات پنجمین دوره مجلس شورای اسلامی و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ، سالم ، باشکوه و با حضور حداکثری مردم برگزار شد.
استاندار اردبیل تشریح کرد: انتخابات با شفافیت تمام و حفظ آرامش جامعه برگزار شد و بازشماری تعدادی از صندوق ها که تاثیر آنچنان در نتایج انتخابات نداشت در همین راستا بود.
اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اردبیل نیز در این جلسه به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.
توجه به نیروی انسانی متخصص و ماهر و شایسته سالاری در بکارگیری نیروهای شهرداری ، توجه به طبع فرهنگی مردم استان و مسائل فرهنگی شهر اردبیل ، همکاری صمیمانه با دولت ، نظارت دقیق بر ساخت و سازها و تاکید بر اخذ پروانه ساخت وساز توسط دستگاه های دولتی ودانشگاه ها ، پیگیری مجدانه برنامه های توسعه اقتصادی شهر اردبیل از جمله مواردی بود که توسط اعضای شورای اسلامی جدید شهر اردبیل بیان شد.
شهر اردبیل بیش از 500 هزار نفر جمعیت دارد.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.