حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی روز دوشنبه در آیین تشییع پیکر حجت الاسلام مصطفی قاسمی اظهار داشت: مدیریت فضای مجازی کار دشواری نیست بلکه می توان شبکه «اطلاعات ملی» را راه اندازی کرد.
وی با بیان اینکه مراجع تقلید در جلسه های عمومی و خصوصی نسبت به وضعیت فضای مجازی بارها تذکر داده اند افزود: با وجود اینکه قاتل طلبه همدانی به هلاکت رسید اما باید نهادهای مسئول با کسانی که در فضای مجازی این افراد را تشویق و امنیت مردم را به خطر می‌اندازند، برخورد کنند.
امام جمعه همدان اضافه کرد: خواسته تمامی مسئولان، مردم و روحانیت احساس امنیت است که در این راستا با تلاش نیروی انتظامی قاتل صبح روز گذشته در درگیری مسلحانه به هلاکت رسید.
حجت الاسلام شعبانی موثقی ادامه داد: اگر درگیری مسلحانه در میدان اصلی شهر و زمان پرتردد رخ می داد باید شاهد یک فاجعه و جانباختن شمار زیادی از شهروندان بودیم.
وی حضور چشمگیر مردم در تشییع پیکر این روحانی را موید ارادت و محبت و ارتباط مردم به این قشر دانست و گفت: مردم این استان به روحانیت توجه ویژه ای دارند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان اضافه کرد: جایگاه روحانیت در بین مردم همچنان محفوظ است چرا که روحانیت دلسوز ترین قشر برای مردم است.
حجت الاسلام شعبانی با بیان اینکه همدان دارالمومنین است گفت: در شهر همدان اراذل و اوباش نباید احساس امنیت کنند.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام «مصطفی قاسمی» 46 ساله ظهر شنبه مقابل مدرسه حوزه علمیه آیت الله ملاعلی معصومی همدانی واقع در خیابان شهدا به ضرب 2 گلوله به قتل رسید.
وی امام جماعت مسجد «حاج کربلایی علی» معروف به «حاج کبلعلی» واقع در امامزاده عبدالله همدان و مسئول سابق کتابخانه مدرسه آیت الله «دامغانی» بود.
پس از قتل این روحانی ابتدا چهار تن از همدستان و دوستان نزدیک قاتل دستگیر شدند سپس ساعت 4 و 25 دقیقه روز گذشته پس از 20 دقیقه درگیری مسلحانه قاتل به هلاکت رسید.
روز گذشته هیاتی از سوی حضرات آیات عظام حسین نوری همدانی و لطف الله صافی گلپایگانی در منزل روحانی همدانی که روز گذشته به قتل رسید ، حضور یافتند.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.