به گزارش ایرنا، در همین ارتباط امروز چهارشنبه مطالبات و درخواست های 12 تن از شهروندان در دیدار مردمی استاندار همدان و مدیران دستگاه های اجرایی بررسی و راهکارهایی برای حل آنها پیشنهاد شد.
شاهرخی در حاشیه این ملاقات مردمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مصمم هستم در جهت ارتباط مستقیم با مردم استان همدان جلسات ملاقات عمومی را به صورت منظم برگزار کنیم.
وی اضافه کرد: شهروندان در طول هفته مراجعات مختلفی به دستگاه های اجرایی دارند و در صورتی که مشکلات آنها برطرف نشود، امکان دیدار مردمی با استاندار فراهم است.
شاهرخی با تاکید بر اینکه تلاش داریم هیچیک از مراجعه کنندگان از ملاقات عمومی ناراضی برنگردند، اظهار داشت: در ملاقات امروز درخواست هایی در راستای رونق تولید، توسعه صنعت و اشتغال داشتیم که دستورهای مقتضی صادر شد.
استاندار همدان ادامه داد: همچنین در این دیدار بخشی از مشکل بازار مبل همدان با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر بررسی و مقرر شد مشکل در کوتاه ترین زمان ممکن حل شود.
شاهرخی تاکید کرد: تمام مدیران دستگاه ها و نهادهای مسئول همکاری لازم را برای رفع مشکلات مطرح شده توسط شهروندان دارند و در این راستا دلسوزانه به صحبت های ارباب رجوع توجه کرده و برای رفع مشکل آنها راهکار ارایه می دهند.
وی بیان کرد: حل مشکل مراجعه کنندگان که به امیدی در این ملاقات حضور پیدا کرده اند، دغدغه من است تا در نهایت گره ای از مشکلات آنها باز شود.
استاندار همدان درباره لایحه بودجه و افزایش حقوق کارکنان دولت نیز به ایرنا گفت: با توجه به اینکه مقرر شده است حداقل افزایش حقوق کارکنان دولت چهار میلیون ریال باشد، به خزانه و همه دستگاه های اجرایی دستور داده شد تا از فروردین امسال این مبلغ به تمامی کارکنان دولت پرداخت شود و ما به تفاوت را در ماه های بعد پرداخت کنند.
7523/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.