احمد جمشیدیان روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: متاسفانه عده ای که این فصل منافعشان در پاس تامین نشده، در فضای مجازی شیطنت می کنند هر چند هواداران نسبت به هویت آنها اطلاع کامل دارند.
وی مدعی شد: در سال های اخیر علاوه بر انباشته شدن بدهی ها، برخی که پست کوچکی در باشگاه داشتند پس از 2 فصل بازیکن جابجا می کردند و حتی در اجاره مهمانسرای تیم برای خود کاسبی راه انداخته بودند.
جمشیدیان بیان کرد: این افراد پاس را ارث پدری خود می دانستند و اگر منفعت آنها در پاس تامین شود، طرفدار تیم هستند و در غیر اینصورت پاس تیمی ضعیف با عملکرد نامطلوب است.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه امسال کمترین حاشیه را در تیم پاس داشته ایم و اطمینان می دهم امسال تیم را با کمتر از 50 میلیون بدهی تحویل می دهیم.
سرمربی پاس افزود: هم اکنون امور تیم توسط 2 تن از عوامل مدیریتی پاس پیگیری می شود و زحمات آنها قابل تقدیر است.
وی اضافه کرد: هواداران به شخصه نسبت به زحمات عوامل تیم آگاهی کامل دارند و تلاش می کنیم با کسب نتایج مطلوب پاسخ حمایت آنها را بدهیم.
جمشیدیان پیروزی هفته قبل برابر شهرداری فومن را دلچسب دانست و گفت: از تیمی سه امتیاز گرفتیم که جزو بهترین تیم ها در نتیجه گیری از بازی های خانگی این فصل لیگ 2 بود.
وی افزود: این پیروزی حاصل تلاش و تعصب بازیکنان در غیاب چند مهره اصلی بود و تلاش می کنیم این روند را تا پاین فصل ادامه دهیم.
وی یادآور شد: پاس به داشتن هواداران متعصب به خود می بالد و امیدوارم با حمایت به موقع مدیران اجرایی استان بتوانیم راه صعود تیم به لیگ یک را هموار سازیم.
تیم پاس در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.