به گزارش ایرنا شاگردان هادی گل محمدی نتوانسته اند انتظارات را برآورده کنند و اکنون با 18 امتیاز در معرض سقوط به لیگ سه قرار دارند.
این تیم در شرایطی در رده دهم جدول قرار گرفته که در صورت عدم نتیجه گیری در دیدارهای باقی مانده به طور قطع سقوط تلخ را تجربه خواهد کرد.
تیمی که امسال با اندیشه صعود به لیگ یک شکل گرفت، حالا در قعرجدول برای فرار از سقوط تلاش می کند.
بازی این تیم در مقابل فولاد نوین اهواز بسیار حیاتی است و شکست در این دیدار شهرداری را به سقوط نزدیکتر می کند.

** تغییرات جواب نداد
تغییرات در کادر فنی تیم شهرداری همدان در نیم فصل جواب نداد و این تیم همچنان در قعر جدول دست و پنجه نرم می کند.
حضور هادی گل محمدی در تیم شهرداری با 2 برد، چهار شکست و یک تساوی همراه شده و خروج چند بازیکن اصلی در این نتیجه گیری بی تاثیر نبوده است هر چند مشکلات مالی نیز هنوز حل نشده و بازیکنان نسبت به این مهم معترض هستند.
گل محمدی با وجود تلاش برای رهایی شهرداری از قعرجدول همچنان ناموفق بوده و نزدیکی امتیاز تیم ها باعث شده تا هر هفته جدول دستخوش تغییرات شود.
از آنجا که سه تیم از هر گروه به لیگ 2 سقوط می کنند، شهرداری همچنان در خطر سقوط قرار دارد.
از گروه یک ایران جوان بوشهر با 12 امتیاز گزینه اصلی سقوط به شمار می رود اما مس نوین با 15 امتیاز و استقلال اهواز با 17 امتیاز تعقیب کننده شهرداری 18 امتیازی هستند.
به نظر می رسد از بین این سه تیم یکی راهی لیگ سه شود.

** یک برد برای نزدیکی به بقا
شهرداری همدان باید در بازی فردا مقابل فولادنوین اهواز به برتری برسد تا به بقا در لیگ 2 نزدیک شود.
نماینده فوتبال همدان در گروه یک این مسابقات در صورت برتری برابر فولادی ها می تواند از محدوده خطر تا حدودی خارج شود.
شهرداری همدان در صورت برتری در این مسابقه می تواند حتی یک پله در جدول رده بندی بازی ها صعود کند.
این پیروزی برای شهرداری می تواند بسیار ارزشمند باشد چرا که حکم به بقای نماینده همدان در لیگ 2 و خروج از وضعیت بحرانی سقوط خواهد شد.
البته فولاد حریف شهرداری در نیمه جدول قرار دارد و نگرانی بابت جایگاه خود ندارد.
البته نماینده خوزستان می تواند امیدوار به رسیدن مرحله پلی آف باشد و به همین دلیل برتری در بازی مقابل شهرداری را مهم می داند.
این تیم با 33 امتیاز در رتبه چهارم جدول گروه یک قرار دارد و اختلاف 6 امتیازی با تیم دوم و 10 امتیازی با صدرنشین جدول دارد که کار را برای صعود سخت کرده است.

** به دنبال بقا در لیگ 2 هستیم
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان پیرامون این بازی گفت: به دنبال بقا در لیگ 2 هستیم و امیدواریم این مهم با تلاش بازیکنان به دست آید.
سعید خوشبخت افزود: امسال با وجود حمایت های همه جانبه شاهد افت و خیز در تیم بودیم و امیدوارم این روند در مسابقات باقی مانده به کسب نتایج مطلوب منتهی شود.
وی اضافه کرد: بازی های باقی مانده حکم فینال را برای تیم شهرداری دارد و با وجود نبردهای سخت امیدواریم بتوانیم به امتیاز لازم برسیم.
خوشبخت بیان کرد: تا به اینجا در حد توان از تیم حمایت کرده ایم و این روند تا پایان فصل ادامه خواهد داشت.
وی یادآور شد: در طول فصل با وجود اینکه بازیکنان زیادی از دست دادیم اما در مجموع تلاش اعضای تیم در کسب نتایج مطلوب بود و هدف فعلی نیز بقا در لیگ 2 است.

** مشکلات مالی برطرف شود
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به کمبود شدید بازیکنان تیمش گفت: مشکلات مالی باعث شد تا ما در نیم ‌فصل نتوانیم بازیکنان مدنظر خود را جذب کنیم و در حال حاضر در پست دفاع و دروازه‌بان به‌ شدت کمبود بازیکن داریم.
هادی گل محمدی افزود: همچنین محرومیت‌ها و مصدومیت‌ها نیز دست ما را برای ترکیب تیم بسته و نمی‌توانیم با حداکثر توان به میدان برویم.
وی با بیان اینکه نتایج در هفته‌های پایانی نیز مشکوک است، گفت: تیم‌هایی که نه خطر سقوط دارند و نه احتمال صعود در هفته‌های پایانی با تمام توان در برابر بعضی از تیم‌ها حاضر نمی‌شوند که باید فدراسیون به این موضوع ورود پیدا کند.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: همچنین در چینش داوران و ناظران بازی‌ها با توجه به حساسیت هفته‌های پایانی باید دقت نظر بیشتری صورت بگیرد.
وی با اشاره به شانس بقای تیم فوتبال شهرداری همدان در لیگ دسته 2 گفت: کار بسیار سختی را برای حفظ امتیاز تیم فوتبال شهرداری همدان داریم و باید حداقل 6 امتیاز از 4 بازی باقی‌مانده کسب کنیم.
گل محمدی یادآور شد: نباید اجازه دهیم بقای تیم شهرداری به هفته پایانی بکشد و امیدواریم در این چند هفته با تزریق خوب مالی و حمایت‌های معنوی مدیران شهرداری نتایج مدنظر را کسب کنیم تا امتیاز این تیم در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حفظ شود.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.