امیر عظیمی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از لحاظ مالی آنچه که تعهد باشگاه پاس بود را عملی کردیم منتهی اعضای تیم در بازی مقابل شهرداری بم شکست تلخی را به ثبت رساندند.
وی اضافه کرد: مدت کوتاهی در پاس عهده دار سمت مدیرعاملی بودم و در این مدت با حمایتی که از تیم داشتیم شرایط بهتری رقم خورد اما نمی دانم چرا در بازی پایانی که می توانستیم با یک تساوی در لیگ 2 باقی بمانیم، نتیجه دیگری رقم خورد.
عظیمی بیان کرد: کادر فنی باید جوابگوی این اتفاق تلخ باشد چراکه ما به آنها اعتماد کردیم و به لحاظ مالی و تامین امکانات نیز از هیج تلاشی فروگذار نبودیم.
وی افزود: حتی برای اینکه تیم با شرایط مطلوب به بم سفر کند، پرواز تهران به بم را فراهم کردیم ضمن اینکه بهترین هتل را در این شهر در نظر گرفتیم تا بازیکنان در رفاه کامل باشند.
وی در خصوص شرایط مالی تیم پاس گفت: از مدت حضورم در این باشگاه کمتر از یک ماه سپری می شود و در این مدت پرداختی های بازیکنان را به 40 درصد رساندیم در شرایطی که اکنون تیم های صعود کننده این میزان پرداختی را داشته اند.
مدیرعامل باشگاه پاس همدان پیرامون تکلیف این تیم اظهار کرد: تعیین تکلیف برای وضعیت تیم برعهده اعضای هیات مدیره است و امیدوارم بهترین تصمیم گرفته شود.
وی افزود: سقوط پاس تلخ تر از گذشته بود و انتظار چنین اتفاق ناگواری را نداشتیم و امیدوارم بازهم شاهد بازگشت پاس به شرایط مطلوب باشیم.
تیم پاس همدان روز گذشته با شکست مقابل شهرداری بم به لیگ دسته سه کشور سقوط کرد.
پاس از زمان انتقال به همدان سه بار سقوط به لیگ هایی پایین تر فوتبال کشور را تجربه کرده است.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.