به گزارش ایرنا سرمربی مستعفی پاس همدان در این باره در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شرایط موجود و صحبتی که با مدیرعامل باشگاه انجام شد از سمت خود استعفا دادم تا فرد جدید فرصت لازم را برای نتیجه گیری همراه این تیم داشته باشد.
وی اضافه کرد: این استعفا مورد قبول محمدتقی رحیمی مدیرعامل باشگاه پاس قرار گرفته و از روز گذشته وحید خدابنده لو هدایت تیم را برعهده گرفته است.
باقر بیان کرد: تیم جوانان پاس در طول سال های گذشته بازیکنان مستعدی را به فوتبال حرفه ای کشور معرفی کرده و نفراتی همچون سلگی، آقاجانی، سلیمانی، خویشوند، استخری، صابری، سوری، رضایی، خلج، شیردل، ناصری، عنایتی، آرمان، جعفری و ده ها بازیکن دیگر هم اکنون در تیم های مطرح بازی می کنند.
وی اضافه کرد: به هر حال شرایطی بود که باعث شد تا ادامه فعالیت در این تیم را صلاح ندانم و سرمربی جدید به اندازه کافی فرصت جبران نتایج قبل را دارد.
وی با قدردانی از شاگردانش بابت تلاش در کسب نتیجه در این تیم گفت: از همه آنها خواسته ام تا با حضور پرشور و با انگیزه در تمرین تیم، برای موفقیت این تیم در لیگ یک تلاش کنند.
باقر خاطرنشان کرد: افتخار می کنم که بازیکنان مستعد جوانان پاس با کمترین حمایت ، تا به اینجا مقابل حریفان بازی قابل قبولی داشته اند و به آنها افتخار می کنم.
وی افزود: از این پس به عنوان یک هوادار در خدمت تیم هستم و انتظار دارم این تغییرات به سود تیم باشد و سرمربی جدید تلاش خود را برای کسب نتایج مطلوب بکار گیرد.
تیم جوانان پاس در لیگ دسته یک کشور فعالیت دارد.
این تیم در قعرجدول قرار دارد و برخی مسایل باعث شد تا سعید باقر از سمت خود استعفا بدهد.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد ** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.