یاسر نصرتی عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی با کمان در دو رشته ریکرو و کامپوند زنان و مردان عصر امروز پنجشنبه در سایت تیراندازی با کمان ورزشگاه آزادی تهران به پایان رسید.
وی اضافه کرد: در بخش ریکرو مردان امپراتوری کاشی و سنگ سامان همدان با 36 امتیاز عنوان قهرمانی را به دست آورد و تیم‌های ناجا با 31 امتیاز و فولاد مبارکه سپاهان با 27 امتیاز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.
نصرتی افزود: در بخش ریکرو زنان نیز تیم امپراتوری کاشی و سنگ سامان همدان با 21 امتیاز عنوان سومی را به دست آورد.
وی خاطرنشان کرد: در این ماده تیم یاران جنوب کوشک شهرکرد با 23 امتیاز قهرمان رقابت‌ها شد و هیات کیش با 22 امتیاز بر سکوی دوم ایستاد.
سخنگوی هیات تیراندازی با کمان همدان بیان کرد: همچنین در بخش کامپوند بانوان، امپراتوری کاشی و سنگ سامان همدان با 10 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفت.
نصرتی یادآور شد: در این ماده نیز سولارپلیمر البرز با 13 امتیاز قهرمان شد و مس کرمان با 12 امتیاز جایگاه سوم را به دست آورد.
به گزارش ایرنا، هیات های کیش، نفت امیدیه، همدان، پاس قوامین، نیک خودرو، بیمه سینا، پاکان، سولار پلیمر، ققنوس خرمدره، ویلانچ گیلان، شهرداری رشت، مس کرمان، هیات کرمان، میعاد بروجن، یاران جنوب، کوشک شهرکرد، هیات قم، فولاد مبارکه سپاهان، ذوب آهن و هیات اصفهان در این دوره از مسابقات حضور داشتند.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.