عبدالرضا علیزاده روز یکشنبه پیش از برگزاری دیدار هفته پنجم تیم خود مقابل تیم شهرداری ورامین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم شهرداری ارومیه در آغاز لیگ برتر امسال پس از 2 هفته ناکامی، در هفته سوم بازی قابل قبولی مقابل کاله آمل انجام داد ولی به دلیل ناداوری با امتیاز نزدیک سه بر 2 نتیجه را واگذار کرد.
وی با بیان اینکه امسال ترکیب تیم شهرداری ارومیه را بازیکنان جوان و کم تجربه تشکیل داده است، افزود: اغلب این بازیکنان برای نخستین بار وارد کوران رقابت های لیگ برتر شده اند و طبیعی است برای ایجاد هماهنگی و انسجام بیشتر نیاز به زمان است.
وی ادامه داد: تیم شهرداری ارومیه با توجه به نمایش خوبی که در مقابل کاله آمل داشت نشان داد که از توانایی بالایی برخوردار است و در این میان حضور هزاران هوادار مشتاق این شهر در دیدارهای خانگی نیز شانس پیروزی این تیم را بیشتر می کند.
لیبروی تیم والیبال شهرداری ارومیه با اشاره به بازی سخت امروز تیم خود مقابل همتای ورامینی گفت: در هفته پنجم دیدار سختی مقابل این تیم پرستاره پیش رو است ولی با توجه به تمرینات هدفمند امید می رود بازی جذاب و نفس گیری بین 2 تیم برگزار شود.
به گزارش ایرنا تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در دیداری خارج از خانه با شکست سه بر 2 مقابل کاله آمل سومین شکست متوالی خود را تجربه کرد.
تیم والیبال شهرداری ارومیه با هدایت جاوید محسنی نیا در 2 دیدار گذشته نیز مقابل تیم های پیکان تهران و شهرداری گنبد شکست خورد و امروز یکشنبه میزبان تیم شهرداری ورامین در سالن غدیر ارومیه است.
7129/7156
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.