حمیدرضا یاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تیم در هفته ششم لیگ برتر تیراندازی با کمان کشور و در ماده ریکرو مردان چهار بر یک میعاد بروجن را برد و به صدرنشینی خود در این رقابت ها ادامه داد.
وی بیان کرد: امپراطوری کاشی و سنگ سامان همدان با 31 امتیاز بالاتر از تیم های ناجا و سپاهان اصفهان در صدر جدول رده بندی ریکرو مردان است.
یاری خاطرنشان کرد: ششمین هفته از مسابقات لیگ تیراندازی با کمان در رشته‌های ریکرو و کامپوند در بخش مردان به میزبانی هیات قم، مس کرمان و هیات کرمان در سایت تیراندازی با کمان ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.
وی افزود: همچنین تیم ریکرو بانوان همدان با 16 امتیاز در حالی جایگاه سومی جدول رده بندی لیگ برتر را در اختیار دارد که اختلاف این تیم با صدر جدول تنها 2 امتیاز است.
رئیس هیات تیراندازی با کمان همدان یادآور شد: تیم کامپوند همدان نیز در لیگ برتر کشور با هشت امتیاز رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.
یاری اضافه کرد: تیم امپراطوری کاشی و سنگ سامان همدان بخت نخست قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر تیراندازی با کمان کشور است.
هیات های کیش، نفت امیدیه، همدان، پاس قوامین، نیک خودرو، بیمه سینا، پاکان، سولار پلیمر، ققنوس خرمدره، ویلانچ گیلان، شهرداری رشت، مس کرمان، هیات کرمان، میعاد بروجن، یاران جنوب، کوشک شهرکرد، هیات قم، فولاد مبارکه سپاهان، ذوب آهن و هیات اصفهان در این دوره از مسابقات حضور دارند.
نهمین دوره لیگ خارج از سالن تیراندازی با کمان با عنوان جام خلیج فارس در رشته های ریکرو و کامپوند و در 2 بخش آقایان و بانوان پیگیری می شود.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.