سعید مصطفی وند عصر چهارشنبه پس از پیروزی سه بر صفر تیم پیام خراسان مقابل درنای ارومیه در هفته نهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در آغاز این بازی می دانستیم که بازیکنان نوجوان و تازه به میدان آمده انگیزه بالایی برای پیروزی دارند ولی عملکرد شاگردان محمد وکیلی بسیار عالی بود.
وی با اشاره به خستگی بازیکنان تیم پیام خراسان به دلیل سفر طولانی از مشهد تا ارومیه بیان کرد: در هر سه ست این دیدار دچار ناهماهنگی زیادی بودیم ولی تجربه بالا و میدان داری در امتیازهای پایانی موجب شد هر سه امتیاز این دیدار خارج از خانه را نصیب خود کنیم.
وی ادامه داد: در ست سوم ماراتن سخت و نفس گیری بین بازیکنان هر 2 تیم در جریان بود و تیم پیام خراسان با بهره گیری از تجربه بازیکنان و به سختی توانست با امتیاز 28 بر 30 به برتری رسیده و اجازه کشیده شدن بازی به ست چهارم را به حریف نداد.
سرگروه تیم والیبال پیام خراسان گفت: با این پیروزی تیم به رده دوم جدول صعود کرد ضمن اینکه طی سه هفته پایانی سه دیدار سخت با تیم های سایپای تهران، پیکان تهران و شهرداری گنبد انجام می دهیم.
وی از حضور مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه و دلجویی از بازیکنان و سرمربی تیم پیام خراسان به دلیل دلخوری های ایجاد شده در دیدار هفته هفتم ابراز خرسندی کرد و افزود: حرکت های جوانمردانه در میادین ورزشی همواره مورد پسند است و خوشحالم که کدورت های به وجود آمده با این حرکت اخلاق مدارانه حل و فصل شد.
مصطفی وند ادامه داد: شهر ارومیه مهد والیبال ایران است و بروز چنین حرکت های غیر ورزشی و توهین به ملی پوشان تیم های میهمان از سوی برخی تماشاگرنماها در شان و منزلت این شهر والیبال خیز نیست.
به گزارش ایرنا تیم والیبال درنای ارومیه عصر روز چهارشنبه در هفته نهم رقابت های لیگ برتر و در دیدار خانگی و بسیار نزدیک مقابل پیام خراسان باخت، تا هشتمین شکست پیاپی خود را تجربه کرده باشد.
شاگردان محمد وکیلی در این دیدار با نتایج 25 بر 21، 25 بر 23 و 28 بر 30 مقابل تیم قدرتمند پیام خراسان که هم اکنون در رده دوم جدول جا خوش کرده است، مغلوب شدند.
قبل از آغاز این دیدار پیمان رضایی، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه حاضر شد تا با اهدای گل از مربیان و بازیکنان تیم پیام خراسان دلجویی کند.
2 هفته قبل و در جریان دیدار شهرداری ارومیه و پیام خراسان، حواشی بازی موجب شد تا تیم شهرداری از حضور تماشاگرانش در یک دیدار خانگی محروم شود و بر همین اساس مدیرعامل باشگاه شهرداری از فرصت حضور پیام در ارومیه برای عذرخواهی از بازیکنان این تیم استفاده کرد.
تیم والیبال درنای ارومیه در هفته هشتم از مسابقات لیگ برتر والیبال مردان کشور نیز در دیداری خارج از خانه مقابل تیم صدرنشین شهرداری ورامین مغلوب شد.
این تیم با قبول هشت شکست متوالی همچنان به همراه تیم شهرداری ارومیه در قعر جدول رده بندی لیگ برتر والیبال کشور قرار دارد.
80 درصد ترکیب تیم درنا را بازیکنان تیم ملی نوجوانان تشکیل می دهد و هشت بازیکن آن والیبالیست های زیر 18 سال شهر ارومیه هستند.
هدف از تشکیل این تیم پشتوانه سازی برای آینده والیبال کشور و آماده سازی تیم ملی نوجوانان ایران برای حضوری قدرتمند در رقابت های جهانی 2019 مصر است.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.