به گزارش خبرنگار ایرنا عبدالرضا دادبود دوشنبه شب در آئین رونمایی از لباس جدید این تیم برای فصل 98 - 97 لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور اظهار داشت: با مدیریت هزینه و صرفه جویی‌ های قابل اجرا می توان مشکلات اقتصادی را جبران کرد، اما این مساله نباید به عملکرد تیم در لیگ آسیب وارد کند.
به گفته وی، مجموعه عوامل و دست اندرکاران تیم بسکتبال شهرداری از شرایط اقتصادی شناخت داشته و در کنار استفاده از تمامی ظرفیت های موجود، باید کادر فنی نگاه ویژه به بومی گرایی و جوانگرایی داشته باشد.
وی، کسب نتایج خوب را برنامه این تیم بیان کرد و با تاکید بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی افزود: ظرفیت بسکتبال گرگان بالا بوده و بخش خصوصی قسمتی از این توانمندی است.
شهردار گرگان، این تیم را سرمایه ای برای مدیریت شهری مرکز استان گلستان و ریشه دار در بسکتبال کشور دانست و گفت: به همین دلیل فرآیند تصمیم گیری برای ادامه کار تیم زمان زیادی برد، تا تیم قدرتمندی در لیگ برتر حضور یابد.
وی با یادآوری مردمی بودن این تیم اضافه کرد: به منظور نشان دادن علاقه مردم گرگان به این ورزش، المان بسکتبال گرگان طراحی و به زودی در ناهارخوران نصب می شود.
دادبود با قدردانی از حمایت مردم گرگان از این تیم اظهار داشت: ساماندهی هواداران از برنامه ها بوده که برعهده سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی است و به زودی کارت های هواداری برای علاقمندان صادر می شود.
به گزارش ایرنا تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته نخست از فصل جدید رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور روز پنجشنبه هفته جاری ،سوم آبان ماه میزبان تیم دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود، این دیدار در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار می شود.
3014/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.