به گزارش ایرنا، سید اسکندر صیدایی روز یکشنبه در دیدار کارکنان اداره کل استاندارد همدان با وی اظهار داشت: در راستای سرعت بخشیدن در اجرای طرح های نظارتی و کنترلی افزون بر وظایف محوله، سازمان استاندارد نیازمند حمایت مالی است.
وی افزود: استاندارد نقش کلیدی و اثرگذار در تمام ابعاد زندگی مردم و عملکرد اداره ها و سازمانها دارد و باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.
صیدایی امنیت، کیفیت و آرامش زندگی مردم را در گرو اهمیت به شاخص های مهم و اساسی استاندارد دانست و گفت: مجموعه استاندارد رسالت و ماموریتی بسیار حساس، مهم و اثرگذار دارد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی همدان خاطرنشان کرد: مدیرکل استاندارد از مدیرانی است که با جدیت و تعامل این سازمان را در سطح استانی و ملی به خوبی مدیریت کرده است.
مدیرکل استاندارد همدان نیز به تشریح بخشی از موفقیت های این اداره کل پرداخت و خاطرنشان کرد: با تلاش کارکنان، همراهی و تعامل واحدهای تولیدی به عنوان دستگاه برتر در امور زیربنایی و در ارزیابی شاخص های بومی و اختصاصی به عنوان دستگاه دوم استان و همچنین در مقوله اقتصاد مقاومتی در جمع دستگاه های برتر همدان قرار گرفتیم.
محمد مددی اظهار داشت: این مجموعه باید به صورت ویژه از اعتبارات استانی بهره‌مند شود تا بتواند به رسالت‎های اصلی خود عمل کند.
وی افزود: استاندارد سازی شهربازی ها و پارکهای بازی محله ها، استاندارد سازی آسانسورها و تدوین استاندارد فرآورده های بومی و محلی همدان از طرح های شاخص در دست اجرا است.
مددی خاطرنشان کرد: تدوین استاندارد سازی گیاهان دارویی با هدف شناسنامه دار شدن تولید ات این محصولات برای نخستین بار در کشور توسط در همدان انجام می شود.
تولید نسل جدید بخارهای گاز سوز هوشمند ، صدور پروانه استاندارد شیر کشویی چدنی ، صدور پروانه پنل های پیش ساخته سبک سه بعدی برای نخستین بار در سطح کشور در همدان در حال اجرا است.
مدیرکل استاندارد همدان یادآوری کرد: در پیوستن به طرح یکپارچه سازی سامانه های کشوری سازمان ملی استاندارد ایران، همدان پیشرو است.
7527/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.