به گزارش ایرنا، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته همدان افزود: ایران با اقتدار در برابر زیاده خواهی های دشمنان ایستاده است و دشمنان را با قدرت خود تحقیر می کند.
وی با اشاره به گرامیداشت هفته وحدت اظهار داشت: امام خمینی(ره) بزرگترین منادی وحدت بود و رهبر معظم انقلاب منادی وحدت هستند و در این مسیر گام برداشتند.
خطیب جمعه همدان اضافه کرد: برخی در لباس دین با تمام قدرت بر طبل تفرقه می‌کوبند که نمونه های آن در افغانستان، پاکستان و دیگر کشورهای اسلامی مشاهده می شود و این در صورتی است که از هر طرف کشته شود به نفع رژیم صهیونیستی است.
امام جمعه همدان اظهار داشت:‌ این کج ‌فهمان در لباس دین، بین امت اسلام جدایی می‌اندازند و با این کار کشورهای مسلمان لقمه‌های کوچکی برای بلعیدن توسط استکبار می‌شوند.
وی با بیان اینکه وحدت و همدلی، رمز پیروزی مسلمانان برابر توطئه های دشمنان است، گفت: دشمنان، وحدت موجود بین مذاهب دین اسلام را بر نمی تابند و با طرح های جدید از طریق ابزار رسانه قصد ضربه زدن بر پیکره اسلام را دارند.
آیت الله طه محمدی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه امروز ناتوی عربی شکست خورده و در هیات حاکمه اسرائیل زلزله افتاده است، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی که در مدتی کوتاه چند کشور عربی را درهم کوبید، اکنون در برابر حماس آن قدر ذلیل شده که با کوچکترین درگیری دولت آنها دچار زلزله استعفا و فروپاشی شد.
وی با اشاره به اینکه در سراسر دنیا جنگ و تجاوز و اشغال است، گفت: در این میان جمهوری اسلامی که یک وجب از خاک دیگری را اشغال نکرده، با تهمت و بهتان استکبار مواجه شده است.
7523/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.