به گزارش ایرنا، این آیین با نورافشانی و اجرای سرودهای انقلابی، با حضور قشرهای مردم در میدان 17 شهریور گلپایگان برگزار شد.
شرکت کنندگان در این آیین به شکرانه پیروزی جبهه مقاومت اسلامی علیه گروه تروریستی داعش، با توزیع شربت و شیرینی و با دردست داشتن پرچم های جمهوری اسلامی و تصاویری از سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس، خوشحالی خود را از این پیروزی ابراز کردند.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلپایگان هنگام برگزاری این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: گروه تکفیری تروریستی داعش با پشتیبانی و حمایت آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای منطقه، درکشور عراق و سوریه ایجاد شد
صادق جباری افزود: خدشه وارد کردن و نابودی اسلام ناب محمدی(ص) و درگیری نظامی طولانی مدت به خصوص با ایران از اهداف راهبردی استکبار جهانی به رهبری آمریکا، در ایجاد و تقویت داعش در منطقه بود.
وی خاطر نشان کرد : با وجود خواست دشمن به برکت ایثار و وحدت مردم در جبهه مقاومت اسلامی در کشورهای سوریه و عراق، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و فرماندهی سرلشگر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس،اکنون شاهد شکست و پایان سیطره داعش در منطقه هستیم.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلپایگان در ادامه از حضور پر شور قشرهای مردم، مسئولان،گروه های مردم نهاد،هیات های مذهبی، بخصوص جوانان در جشن پیروزی جبهه مقاومت اسلامی در این شهرستان قدردانی کرد.
شهرستان گلپایگان با حدود 90 هزارنفر جمعیت در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
ت/7138 / 6022 خبرنگار:محمد حسین توفیقی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.