*** یادواره ملی شهید زینب کمایی و 36هزار شهید دانش آموز کشور با عنوان «سرمشق ایمان» با حضور معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش و رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور در گلستان شهدا برگزار می شود.
شهید زینب کمایی در شب سال تحویل سال 1361 در سن 15 سالگی در مسیر مسجد، توسط عوامل گروهک تروریستی منافقین به علت فعالیت‌های انقلابی ترور می‌شود.
پیکر این شهید همراه با پیکر شهدای عملیات فتح المبین در اصفهان تشییع و روبروی خیمه گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده شد.

*** ویژه برنامه «شریعتی و روشنفکری دینی» با حضور سوسن شریعتی (فرزند علی شریعتی) و دیگر سخنرانان در تالار شریعتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اجرا می شود.
علی شریعتی مَزینانی متولد ۲ آذر سال ۱۳۱۲ در روستای کاهک، سبزوار نویسنده، جامعه‌شناس، تاریخ‌شناس، فیلسوف، پژوهشگر دینی اهل ایران، از مبارزان و فعالان مذهبی و سیاسی و از نظریه‌پردازان انقلاب اسلامی ایران بود که در ۲۹ خرداد سال ۱۳۵۶ در سن۴۴سالگی بصورت مشکوکی درساوت‌همپتون انگلستان درگذشت و هم‌اکنون آرامگاه وی در مکانی نزد مقبره زینب کبری در دمشق سوریه است.

****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
7135 **خبرنگار: هُدا استکی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.