حجت الاسلام محمدعلی نکونام روز پنجشنبه در این پیام ضمن گرامیداشت فرارسیدن روز قدس، آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان که از یادگارهای بسیار پرثمر امام راحل است، افزود: این روز به طور قطع فرصت مناسبی برای مسلمانان، مومنان و جهادگران در راه خداست که به یکی دیگر از وظایف جهادی و تکالیف ایمانی و اسلامی خودشان عمل می کنند.
در این پیام آمده است: یکی از وظایف مسلمانان، کفرستیزی است و به هیچ عنوان با کفر، شرک، نفاق، نظام سلطه و ظالم کنار نیامدن و در پی عدالت بودن است، این از وظایف مهم هر مسلمانی است و روز قدس از روزهایی است که مسلمانان به میدان می آیند تا عدالت اسلامی را فریاد بزنند و ریشه کن شدن ظلم و ظالم را فریاد بزنند، تا کوتاه کردن دست صهیونیست های جنایتکار و ظالم را از سرزمین های مردم مظلوم فلسطین فریاد بزنند و این حرکت نیز به فضل پروردگار متعال اثرگذار است.
نکونام در ادامه این پیام آورده است: مومنان بدانند که آمدنشان در این عرصه هم نزد پروردگار پاداش الهی دارد و هم ثمره این حضور یعنی ریشه کن شدن نظام سلطه و صهیونیست است.
وی در ادامه عنوان کرده است: مساله راهپیمایی روز قدس را مردم عزیز جدی خواهید گرفت به ویِژه امسال که آمریکا در حمایت از صهیونیست ها شاخ و شانه بیشتری کشیده و سفارتخانه خودش را به بیت المقدس منتقل کرده تا به خیال خام خودش پایه های رژیم صهیونیستی را مستحکم تر کند.
نکونام عنوان کرد: مسلمانان در فضای بیشتر، منسجم تر، و محکم تر به صحنه می آیند و با مشت های گره کرده می گویند شما هرچه می خواهید تلاش کنید و به طور قطع بدانید آب در هاون خواهید کوبید و قطعا بدانید راه به جایی نخواهید برد.
در ادامه این پیام آمده است: به فضل پروردگار طولی نمی کشد که نابودی صهیونیست ها و بازگشت فلسطینیان به سرزمین خود و اجدادی شان را بشریت خواهد دید، بازگشت بیت المقدس به دامان اسلام را جهان بشریت خواهد دید. این وعده های پروردگار است و نصرت الهی هم دنبال نصرت مومنان از خدا و دین خداست.
در پایان این پیام آمده است: مسلمانان نه تنها در ایران اسلامی بلکه در همه جا در خیابان ها می آیند و خدای تبارک و تعالی هم نصرت و یاری خودش را خواهد داشت، بنابراین همه یکپارچه و با وضو و با طهارت و با نیت خالص و قصد قربت و برای لبیک به فرمان ولی امر مسلمین رهبر معظم انقلاب و برای ادای تکلیف دینی روز جمعه همه به هم می پیوندیم و به فضل الهی دریای خروشان از انسانهای مومن را شکل می دهیم و ثمره اش را هم بزودی خواهیم دید.
به گزارش ایرنا، راهپیمایی روز قدس همزمان با سراسر کشور و دیگر نقاط جهان در 42 نقطه از استان چهارمحال وبختیاری برگزار می شود.
7360/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.