به گزارش ایرنا، دکتر سید عباس صالحی روز جمعه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان افزود: لازمه عبور از فشار روانی که دشمنان علیه ایران ایجاد کرده اند، حفظ اتحاد و همدلی است.
این مسئول خاطرنشان کرد: وجود گروه های مرجع موجب سلامت اجتماعی است و روحانیون هم یکی از همین گروه ها محسوب می شوند که باید با شناخت فضای اجتماع در کنار مردم حضور داشته باشند.
وی اظهار داشت: ستاد جنگ روانی در خزانه آمریکا مستقر است و اکنون سران این دولت در تلاش برای ارتباط و مذاکره با ایران هستند تا فشارهای روانی و اقتصادی را علیه جمهوری اسلامی افزایش دهند.
صالحی تاکید کرد: شایسته است رسانه های گروهی به خصوص صدا و سیما عملکرد دولت را به گوش مردم برسانند و توطئه های استکبار را برای ناکارآمد جلوه دادن دولت خنثی کنند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: رفع آسیب های اجتماعی یکی از دغدغه های اساسی رهبر معظم انقلاب محسوب می شود و این موضوع نشان می دهد که کشور از این ناحیه در خطر است.
وی به ویژگی مردم زنجان اشاره کرد و این استان را دارای مردمی متعصب و دین مدار خواند که تعلق خاطر بالایی به انقلاب و ولایت دارند.
صالحی زنجان را در آمادگی برای مقابله با دشمن، دینداری، ولایتمداری و یکپارچگی توانمند برشمرد و وجود علمای دینی تراز اول در این استان را زمینه ساز ایجاد فضای اجتماعی قابل اتکا اعلام کرد.
وی یکی از نقاط قوت استان زنجان را وجود همدلی و همزبانی در میان مدیران خواند و این نقطه قوت را موجب تحولات رو به جلو برشمرد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان نیز در این دیدار گفت: دولت باید با جدیت و قوت عملکرد خود را اطلاع رسانی کند.
حجت الاسلام علی خاتمی افزود: در شورای فرهنگ عمومی این استان تلاش می شود تا فرهنگ زنجان از مظلومیت خارج شود و به حواشی پرداخت نشود.
وی یادآورشد: در حد توان و بر اساس سیاست گذاری شورای فرهنگی عمومی کشور، مسائل فرهنگی این استان پیگیری و تقویت می شود.
حجت الاسلام خاتمی اظهار داشت: همه ما با هر سلیقه و نگاه سیاسی در یک کشتی هستیم و هر نوع کارشکنی به تمام ساکنان این کشتی آسیب می زند از همین رو باید تا حد توان با وحدت رویه و نظر پیش رفت.
3001/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.