به گزارش ایرنا،حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در نماز این هفته کرمان افزود: اقتدار نظام ، رشادت ها ، شهادت ها و درایت هایی که در حوزه نظامی به وسیله فرماندهان ارتش و سپاه و نیروهای مردمی و مسلح داشتیم موجب شده تا آمریکایی جنگ با ما را از دستور کار خارج کنند و حرف زدن آن ها تنها صحنه سازی و شعار است.
وی همچنین افزود: از نگاه رهبر معظم انقلاب مذاکره با رژیم زورگو ، متقلب،خائن و جنایتکار و بدعهد و جنجال درست کن آمریکا هیچ معنا و مفهوم و سودی ندارد.
**اطاعت خداوند بر هر امری اولویت دارد
امام جمعه کرمان گفت : اطاعت خداوند بر هر خواسته و بر هر امری ترجیح دارد و امیدواریم با رعایت تقوای الهی در زندگی بتوانیم در این دنیای زودگذر طوری عمل کنیم که در روز حساب در پیشگاه خداوند شرمسار نباشیم.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه محیط آلوده فرهنگی، اقتصادی و سیاسی زمینه و بستر انجام و رشد گناه را در جامعه فراهم می کند، افزود: در قرآن کریم و روایات اسلامی مصادیق زیادی عنوان شده که مسائل اقتصادی و اجتماعی را نیز در جامعه تحت تاثیر خود قرار می دهد.
امام جمعه کرمان همچنین با استناد به فرمایش پیامبر اکرم (ص) گفت: هر کسی که زشتی ها را ترویج کند مثل کسی است که خودش زشتی ها را به وجود می آورد.
وی همچنین ضمن تبریک سالگرد ورود آزادگان سرافراز در میهن اسلامی و تبریک روز عرفه و قربان نیز گفت: آزادگان در میان ما حجت هستند و باید آنها را قدر دانست و از آنها قدردانی کرد چرا که مرارت هایی را کشیدند و در راه خداوند ثابت قدم ایستادند و به دفاع این مرزو بوم پرداختند.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی همچنین اقدام نابکارانه رژیم صهیونیستی (اسرائیل) را در رابطه با به آتش کشیدن مسجد الاقصی اقدامی زشت دانست و افزود: مسجد الاقصی مسجد مقدسی برای جهان اسلام است که آن را به آتش کشیدند و هیچ کسی اجازه خاموش کردن آتش را نداد و در نهایت هم یک نفر را صوری دستگیر و در محاکمه آن فرد را روانی اعلام و آزاد می کنند.
وی افزود: اسرائیل این غده بدخیم سرطانی تهدیدی جدی برای جهان اسلام به شمار می رود و متاسفانه و ناباورانه دولتمردانی در این میان خود را خادم الحرمین می دانند و کودک کشی می کنند و دوشادوش اسرائیل جلو می روند که باعث شرم است.
/ 5054/9889
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.