به گزارش ایرنا، شرکت کنندگان در این راهپیمایی باشکوه با در دست داشتن تمثال هایی از امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدا با محکومیت مواضع خصمانه دولت و رئیس جمهوری آمریکا علیه مسلمانان بر حمایت قاطع خود از قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین تأکید کردند.
راهپیمایان با در دست داشتن پلاکاردهایی با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» اوج خشم خود را نسبت به مواضع خصمانه و آشوبگرایانه سردمداران آمریکایی و صهیونیستی ابراز داشتند.
شرکت کنندگان در این راهپیمایی با شعارهای کوبنده «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» تنفر و انزجار شدید قلبی خود علیه توطئه های استکبار جهانی و سیاست های ضدبشری آن در منطقه خاورمیانه را نشان داده و بر ضرورت حفظ اتحاد، انسجام و یکپارچگی مسلمانان و ایستادگی هر چه بیشتر در برابر زیاده خواهی های آنان تأکید کردند.
نمازگزاران که مسیر مصلای امام خمینی (ره) تا مسجد صاحب الزمان (عج) این شهر را پیمودند با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آل سعود مزدور»، «اسرائیل مرگت باد آمریکا شرمت باد»، «قیام کن مسلمان جهاد کن مسلمان بیت المقدست را آزاد کن مسلمان»، «این سند جنایت آمریکا و سعودی است»، «هیهات من الذله» و «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست» نسبت به اقدام و توطئه شوم آمریکایی - صهیونیستی در منطقه خاورمیانه واکنش نشان دادند.
رئیس جمهوری آمریکا در روزهای گذشته بیت المقدس را به عنوان پایتخت جدید رژیم صهیونیستی اعلام کرد و خشم جهان اسلام را برانگیخت.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: مسعود علیزاده
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.