به گزارش ایرنا، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در نمازجمعه این هفته سمنان افزود : اقدام جاهلانه ترامپ در به رسمیت شناختن اورشلیم به عنوان پایتخت رژیم جعلی اسراییل، خشم مسلمانان جهان را برافروخته است که زمینه نابودی آنان را به همراه دارد.
وی وحدت، همدلی و استقامت را رمز پیروزی جهان اسلام ذکر و تصریح کرد : همانطور که با وحدت و استقامت فتنه هایی چون بارزانی دفع شد و داعش شکست خورد، باز هم جهان اسلام در این مواجهه با این اقدام استکبار جهانی پیروز خواهد شد.
وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که فرمود' فلسطین در راس مسایل سیاسی جهان اسلام است و ادعای تصاحت اورشلیم و اعلام پایتخت تصمیمی احمقانه و جاهلانه است'، تاکید کرد : بیت المقدس باقی خواهد ماند.
امام جمعه سمنان خاطرنشان کرد : مشارکت آل سعود در تمام فتنه ها در منطقه غیرقابل انکار است بنابراین باید با فتنه و توطئه های استکبار جهانی در خاورمیانه مقابله کرد
شاهچراغی در بخش دیگری با گرامیداشت روز شانزدهم ماه آذر ، روز دانشجو اشاره و اضافه کرد : دانشجویان باید راه این دانشجویان آمریکا ستیز و استکبار ستیز روز شانزدهم آذر را ادامه دهند.
وی بر لزوم ادامه کمک رسانی به مردم زلزله زده کرمانشاه تاکید کرد.
به گزارش ایرنا، نمازگزاران بعد از اقامه نمازجمعه امروز با برگزاری راهپیمایی از مسجد امام تا چهار راه مازندران، اقدام رییس جمهوری امریکا در اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم اسراییل را محکوم کردند.
آنان در این راهپیمایی با سردادن شعارهایی مانند' راه همه مومنان مرگ بر اسراییل، مرگ بر امریکا، فلسطین پیروز است اسراییل نابود است' ضمن اعلام انزاجار از این اقدام خصمانه استکبار جهانی و رژیم اشغالگر قدس، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین و قدس اعلام داشتند.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا هفته جاری قدس را به عنوان پایتخت رژیم اسرائیل به رسمیت شناخت و فرمان ساخت سفارت آمریکا در این شهر را امضا کرد.
6026/7342
خبرنگار: الناز ملکی ** انتشار: جانعلی فتحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.