به گزارش ایرنا، سردار مهدی فرجی در گردهمایی بسیجیان پایگاه بسیج حمزه سید الشهدا(ع) اداره ورزش و جوانان همدان و یادبود شهید شاخص کارمندان مصطفی صدر زاده اظهار داشت: آنچه باعث سقوط ارتش منطقه ای داعش شد حضور جوانانی بود که بسیاری از آنان کمتر از 30 سال سن داشتند و مقابل تروریست ها پیروز میدان جنگ بودند.
وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: جوانان کشورمان از همان ابتدای انقلاب بازدارندگی و قدرت خود را به رخ استکبار کشیده اند و امروزه برای پیشرفت در کارهای اساسی نیز باید از آنها کمک گرفت.
سردار فرجی اضافه کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون جوانان تاثیر بسزایی در اجرایی شدن امور اساسی کشور داشته اند و نتایج مطلوب نیز حاصل شده است.
وی با اشاره به نقش کلیدی وزارت ورزش و جوانان در بالندگی و شکوفایی جوانان گفت: این حوزه از جایگاه مهمی برخوردار است و به صورت ترکیبی، ضمن ارائه خدمت، در پرورش و تربیت جوانان نقش مهمی را ایفا می کند.
جانشین سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تاکید بر تقویت و ترویج مباحث فرهنگی در حوزه ورزش و جوانان گفت: با همکاری مجموعه بسیج ورزشکاران و بسیج کارمندان، اقدامات فراوانی در حوزه توسعه فرهنگ بسیج در جامعه ورزشکاران شده است.
وی ادامه داد: در این حوزه می توان به راه اندازی چندین پایگاه بسیج ورزشی در مرکز و شهرستان ها، محفل های انسی با قرآن جوانان و ورزشکاران، اردوهای هویتی به مشهد مقدس و راهیان نور و ده ها برنامه دیگر اشاره کرد.
در این مراسم به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس از رجب افشاردوست آزاده سرافراز همدان تجلیل شد.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.