به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان همدان، غلامرضا جعفری روز دوشنبه در بازدید از فضاهای ورزشی روستاهای شهرستان کبودرآهنگ از توابع استان همدان اظهار کرد: فدراسیون در تلاش است با تجهیز خانه های ورزش روستایی، ضمن ساماندهی به امور ورزش روستاها نسبت به حمایت لازم از استعدادهای نخبه برنامه ریزی لازم را صورت دهد.
وی اضافه کرد: بهبود وضعیت ورزشکاران ورزش روستایی و بازی های بومی محلی از دیگر سیاست های فدراسیون در راستای تجهیز خانه های روستایی به شمار می رود.
وی با تمجید از فعالیت چشمگیر شهرستان کبودرآهنگ در توسعه و رونق ورزش روستایی گفت: این شهرستان به عنوان قطب ورزش روستایی استان همدان باید در زمینه تجهیز خانه های ورزش روستایی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
جعفری خاطرنشان کرد: شهرستان کبودرآهنگ در حوزه ورزش و جوانان به ویژه در بخش روستایی مورد توجه وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون و تربیت بدنی استان بوده و تا پایان سال پنج خانه ورزش روستایی علاوه بر روستای خان آباد در این شهرستان تجهیز می شود.
وی همچنین با اشاره به همکاری و همیاری دهیاری ها و شورای های اسلامی روستایی در ساخت خانه های ورزشی تاکید کرد: در سال آینده امیدواریم با همکاری و تلاش دهیاران واعضای شورای روستاها مکان های ورزشی بیشتری مهیا شوند تا بتوانیم روند تجهیز خانه های ورزش روستایی را ادامه دهیم.
وی ابراز امیدواری کرد که با توسعه ورزش روستایی شاهد تاثیرات مثبت ورزش در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و افزایش نشاط در بین جوانان روستایی باشیم.
رئیس فدراسیون روستایی و بازی های بومی محلی کشور اظهار کرد: سعی داریم تا پایان سال با برنامه ریزی مدون با محوریت وزارت ورزش و جوانان بکصد روستا را مجهز به امکانات و زیرساخت های ورزشی کنیم که از این تعداد تاکنون 66 روستا تجهیز شده است.
در این بازدید مقرر شد خانه ورزش روستای خان آباد کبودآرهنگ به امکانات ورزشی توسط فدراسیون روستایی مجهز شود.
همچنین رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان نیز در این آیین 20 میلیون ریال جهت مرمت و زیباسازی خانه ورزش روستای خان آباد کبودرآهنگ اختصاص داد.
همدان دارای بیش از 5 هزار ورزشکار سازمان یافته در حوزه روستایی است.
7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.