دبیر هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان اردبیل در 6 دی ماه قانونی است و این زمان را فدراسیون به ما اعلام و ابلاغ کرده است .

فرهاد چشمی در گفتگوی اختصاصی با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: برخلاف برخی اظهارنظرهای مسئولان ورزش و جوانان استان اردبیل مبنی بر غیرقانونی بودن برگزاری این مجمع ما براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با حضور رئیس فدراسیون مجمع انتخاباتی را چهارشنبه 6 دی ماه برگزار خواهیم کرد و هیچ تغییری در زمان مقرر شده به وجود نمی‌آید .

وی با بیان اینکه در این مجمع 6 کاندیدای تصدی ریاست هیئت فوتبال استان اردبیل برنامه‌های خود را ارائه خواهند ، خاطرنشان کرد: این مجمع قرار است در هتل سپید سرعین برگزار شود و به هیچ وجه قصد تغییر زمان و مکان برگزاری آن را نداریم .

عضو مجمع برگزاری انتخابات هیئت فوتبال استان اردبیل با بیان اینکه تمامی مراحل کار در برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال به شکل قانونی انجام شده است، بیان کرد: هیچ کس نمی‌تواند به مراحل انجام این کار ایراد گرفته هرچند که ما در ماه‌های اخیر نقدها و انتقادات را نیز به جان و دل پذیرفته‌ایم .

به دلیل اختلاف هیئت فوتبال استان اردبیل با اداره ورزش و جوانان بیش از سه سال است که برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال به تعویق افتاده و در روزهای اخیر نیز برخی از مدیران و معاونان ورزش و جوانان در اظهارنظری عجیب برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال را به دلایل مختلف غیرقانونی اعلام کردند در حالی که مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل دو ماه پیش در گفتگو با ایسنا اعلام کرده بود که با تائید صلاحیت تعدادی از کاندیداها انتخابات آبان ماه برگزار می‌شود که این وعده با تاخیری دو ماهه روبرو شده است .

باید منتظر ماند و دید بالاخره چه کسی سکان هدایت فوتبال استان اردبیل را به دست می‌گیرد و آیا بالاخره دعوای هفت ساله هیئت فوتبال اردبیل با ورزش و جوانان ختم به خیر خواهد شد یا نه؟


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.