به گزارش ایرنا، رضا مدرس دوشنبه شب در نشست ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی شهرستان بندرخمیر اظهار داشت: مدارس نوسازی که مشکل انشعاب آب و برق دارند باید هر چه سریعتر و پیش از آغاز سال تحصیلی مشکل آنها حل شود.
وی با اشاره به اجرای طرح هادی در روستاهای هرمزگان، افزود: با توجه به توسعه و گسترش روستاهای استان بازنگری در طرح های هادی این مناطق به ویژه در روستاهای شهرستان بندر خمیر ضروری و مهم است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بیان داشت: باید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی موضوع بازنگری در روستاهای هرمزگان را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهد.
وی در این نشست از آغاز عملیات اجرایی احداث بندر چند منظوره شهرستان بندرخمیر در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: راه اندازی این بندر چند منظوره نقش بسزایی در شد و توسعه این شهرستان خواهد داشت.
مدرس با انتقاد از مستقرنشدن نمایندگی دستگاه های اجرایی در شهرستان های هرمزگان از جمله شهرستان بندرخمیر، افزود: این مساله موجب تحمیل هزینه های سنگینی به مردم و دولت شده است.
وی خاطرنشان کرد: تعیین تکلیف اسکله شیلات و صدور مجوز های صید از دیگر مشکلات مردم بندر خمیر است که اداره کل شیلات استان باید رفع این مشکلات را در صدر برنامه های خود برای این شهرستان قرار دهد.
مدرس در بخش دیگری از صحبتهای خود در این نشست به مساله صرفه جویی در مصرف آب اشاره کرد و گفت: طبق آمار مدیران آب و فاضلاب استان، همراهی مردم در صرفه جویی مدیریت منابع آبی تاکنون بی نظیر بوده است.
شهرستان بندرخمیر در 70 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
هرمزگان دارای 3هزار و 557 مدرسه با 16 هزار کلاس درس است.
7198/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.