به گزارش ایرنا، عبدالرحیم رحیمی روز یکشنبه در نشست ستاد بحران گچساران اظهار داشت: با توجه به گرمای بی سابقه هوا در مرداد امسال گچساران و اجرای خاموشی های با برنامه که منجر به قطع برق پمپاژ آب منطقه ماهور باشت شد و درخواست های کشاورزان در تامین برق چاه های کشاورزی روزهای پنجشنبه هر هفته تا پایان مردادماه تعطیل می شود.
وی با یادآوری اینکه خاموشی با برنامه صنعت و کشاورزی در اولویت برنامه مسئولان این شهرستان گرمسیری قرار دارد افزود: از مردم درخواست می شود برای صرفه جویی در مصرف برق نهایت تلاش خود را بکار گیرند.
فرماندار گچساران با بیان اینکه در صورت مدیریت نشدن مصرف برق احتمال خاموشی های گسترده برق به مدت چند روز هم وجود دارد بیان کرد: کارکنان دستگاه های اجرایی بیش از پیش برای صرفه جویی مشارکت کنند.
رحیمی گفت: با توجه به نامگذاری امسال به نام حمایت از کالای ایرانی و اینکه کشاورزی تنها منبع درآمد بسیاری از روستانشینان است کمک به تامین برق پمپاژهای کشاورزی ضروری است.
علی مرادی رئیس جهاد کشاورزی گچساران نیز با اشاره به نزدیک بودن فصل برداشت مرکبات از مسئولان خواست برای حمایت از باغداران و بهره برداران این شهرستان تلاش جدی داشته باشند.
45 هزار مشترک برق در گچساران و روستاهای بخش مرکزی این شهرستان وجود دارد.
70 درصد مشترکان برق این شهرستان معادل 32 هزار مشترک در بخش شهری و مابقی در روستاهاست.
110 روستا در بخش مرکزی این شهرستان وجود دارد که همه آنها از نعمت برق برخوردارند.
8143/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.