عباس سالاری روز یکشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: صادر کنندگان وعلاقه مندان برای معرفی کالاهای خود در این نمایشگاه باید به اتاق تعاون هرمزگان به عنوان مسئول پاویون ایران در این نمایشگاه مراجعه و یا فرم مربوطه فراخوان را تکمیل و به نشانی پست اینترنتی این اتاق ارسال کنند.
مسئول برگزاری ششمین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی و کشاورزی ایران درقطر
ادامه داد: در روزهای آینده نشست های تخصصی با مسئولان هرمزگان برای بهره برداری مناسب از این ظرفیت برگزار می شود.
سالاری اضافه کرد: نمایشگاه کشاورزی قطر در6 سال متوالی اجرای خود، توانسته محیط مناسبی برای سهام داران کشاورزی بین المللی در حوزه تبادل تخصص ها، شناخت تجارت ها و پیشرفت ها و به وجود آوردنده فرصت طلایی برای کسب و کارهای این بخش حیاتی از اقتصاد کشورها باشد.
به گفته وی، هدف از برگزاری ششمین دوره از این نمایشگاه به نمایش گذاشتن نوآوری ها و تکنیک های نوین کشاورزی و نیز شناخت راه رسیدن به امنیت در حوزه مواد غذایی و توسعه پایدار این صنعت است.
وی خاطر نشان کرد: این رویداد زمینه آشنایی و ارتباط متخصصان این صنعت با یکدیگر و آشنایی و معرفی نگرش های جدید در این بخش را با شرکت کنندگان می دهد.
سالاری یادآور شد: نمایشگاه یاد شده با حضور وزیر جهاد کشاورزی کشورمان و وزیر کشاورزی کشور قطر گشایش خواهد یافت.
رئیس اتاق تعاون هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: بازارچه مرزی بندر 'الرویس' کشور قطر که مدت ها غیر فعال بود با پیگیری های این اتاق و کمک سفارت جمهوری اسلامی ایران در آن کشور فعال شد.
سالاری با بیان اینکه در حال حاضر کالا از ایران به این بازارچه صادر می شود، اضافه کرد: در ابتدای راه اندازی این بازارچه مرزی استقبال اندکی بود ولی به تدریج با ترافیک تقاضا برای گرفتن غرفه در این بازارچه روبه رو شدیم.
3219 /6048
* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.