به گزارش ایرنا، فریدون همتی روز شنبه درآئین جشن انقلاب درسالن مرحوم گرمساری آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس افزود: اکنون ایران اسلامی به برکت پیروزی انقلاب درعرصه های علمی کشور صاحب نام و افتخار است و دانش آموزان نیز به عنوان صاحبان این نظام و انقلاب، باید این مسیر را با تلاش ادامه بدهند.
وی با تاکید بر اینکه نیروی انسانی مومن ومتعهد بزرگ ترین سرمایه هر کشور است، خاطر نشان کرد: این مهم می تواند ضامن عزت، اقتدار و پیشرفت کشور باشد.
استاندارهرمزگان یاد آورشد: رژیم طاغوت، کشور ایران را به جایی رسانده بود که هیچ اراده ای از خود نداشت اما ملت بزرگ ایران اسلامی با دست خالی به رهبری امام خمینی (ره) دشمن را شکست داد و حکومت جمهوری اسلامی در کشور حاکم کرد.
رئیس شورای آموزش و پرورش هرمزگان ادامه داد: استکبار جهانی وهمه کسانی که دست خود را از سلطه بر این سرزمین ومنابع ایران اسلامی کوتاه دیدند با همه توان به مقابله با انقلاب مردمی برخواستند اما به لطف خداوند تاکنون نتوانستند در مقابل اراده ملت کاری از پیش ببرند.
همتی گفت: اقتدار و سربلندی ایران حاصل خون هزاران شهید است و باید همه ملت در برابر توطئه های دشمنان متحد و همدل و گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب باشند و اجازه ندهند استکبار جهانی به هدف های شوم خود دست یابد.
در پایان این آئین با اهدای لوح سپاس از خانواده شهدای انقلاب اسلامی تجلیل شد.
استان هرمزگان دارای 340 هزار دانش آموز، 14 هزار معلم و 15 هزار و 500 کلاس درس دارد.
7195/ 6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.