به گزارش ایرنا، حسین ویسمرادی روز شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش روانسر افزود: تمامی املاکی که دارای کاربری آموزشی است باید هر چه سریع تر تعیین تکلیف و سند دار شوند.
وی تصریح کرد: آموزش و پرورش متعلق به همه مردم است و ضرورت دارد همه با تلاش، همکاری و وحدت بیش از پیش در راستای تحقق ماموریت های خطیراین نهاد گام برداریم.
فرماندار روانسر ادامه داد: همه باید از تمامی ظرفیت ها و توانمندی ها برای کمک به آموزش و پرورش تلاش کنند.
ویسمرادی ضمن گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش و قدردانی از تلاش معلمین و فرهنگیان این شهرستان اظهار داشت: شورای آموزش و پرورش رسالت سنگینی در تعالی این نهاد بر عهده دارد و برای پویایی و اثرگذاری آن باید از همه ظرفیت ها بهره بگیریم.
مدیر آموزش و پرورش روانسر نیز گفت: با توجه به تفاهم نامه تعدادی از خیرین مدرسه ساز کشور و ادراه کل تجهیز و نوسازی مدارس استان کرمانشاه سه مدرسه در روستاهای بخش مرکزی روانسر که جزء مدارس فرسوده و آسیب دیده می باشند با هزینه ای بالغ بر چهار میلیارد ریال احداث و بازسازی می شود.
عثمان ویسی افزود: از 425 کلاس 98 کلاس درس مدارس شهرستان روانسر با مشارکت مالی اولیا و اعتبارات دولتی در مسیر هوشمند سازی قرار گرفته است.
وی گفت: به منظور آشنایی اولیا دانش آموزان با مسائل بهداشت بلوغ 27 دوره آموزش خانواده با همکاری کارشناسان مامایی شبکه بهداشت برگزار می شود و پیش بینی می شود در این دوره ها که تا اسفند ماه 96 ادامه دارد بیش از 2 هزار و 180 نفر از مادران دانش آموزان شرکت کنند.
در سال تحصیلی جاری بیش از هفت هزار و 500 دانش آموز دختر و پسر در 430 کلاس درس و در 145 واحد آموزشی مشغول به تحصیل هستند.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
8066/7455 خبرنگار:یوسف فتاحی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.