مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه گفت: کمبود فضای آموزشی از دغدغه های استقرار پایه دوازدهم است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی محمد مجرد قره باغ در نشست ستاد استقرار پایه دوازدهم مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه برای سالتحصیلی 97-98 که در سالن کنفرانس این مدیریت برگزار شد افزود: یکی از دغدغه های مهم در خصوص استقرار پایه دوازدهم ظرفیت کلاس های درس برای دانش آموزان است.

وی ادامه داد: برنامه ریزی برای طرح های راهبردی جهت مدیریت هرچه بهتر برنامه ها، پیش بینی منابع مالی و انسانی و تجهیزات و فناوری از جمله موارد اولویت داری هستند که باید در این زمینه مورد توجه ویژه ای باشند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه با اشاره به سیاست ها و اهداف کلان مد نظر در خصوص استقرار پایه دوازدهم، خاطر نشان کرد: علاوه بر سیاست های ابلاغی وزارت باید سیاستگذاری های مناسب منطقه ای نیز در این خصوص مد نظر مسئولان و دست اندرکاران باشد.

وی افزود: جهت برنامه ریزی های دقیق و کاربردی لازم است 3 کارگروه تخصصی فضاهای آموزشی، نیروی انسانی و برنامه ریزی و اطلاعات در قالب زیر مجموعه ستاد راه اندازی و فعالیت کنند.

مجرد به بهره گیری از تجارب بدست آمده در سالهای گذشته همکاران اشاره و تاکید کرد: باید از ظرفیت های فکری صاحبنظران و علاقمندان در این خصوص بهره مند شویم که در این راستا باید موضوع جز دستور کار شورای اداری، شورای آموزش و پرورش و شورای معلمان قرار گیرد.

مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه به موضوع فضاهای آموزشی و برخی کمبودهای موجود در این بخش اشاره کرد و گفت: یکی از دغدغه های مهم در خصوص استقرار پایه دوازدهم ظرفیت کلاس های درس برای دانش آموزان بوده  که امیدواریم تا سال آینده شاهد حل و رفع این موضوع باشیم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه با بیان اینکه از سال 93 تاکنون 73 فضای آموزشی در قالب 10 مدرسه شهری و روستای به مدارس این مدیریت اضافه شده، ادامه داد: در همین مدت قریب به 100 فضای آموزشی نیز در قالب بهسازی و بهره گیری از فضاهای 24 مدرسه دیگر نیز ایجاد شده است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.