به گزارش ایرنا، احمد عبدالله زاده روز دوشنبه در شورای آموزش و پرورش دیر افزود: روزانه 230 دانش آموز روستایی که فاقد مدرسه ابتدایی، متوسطه اول و دوم هستند با استفاده از 19 دستگاه مینی بوس و سواری جابه جا می شوند.
وی اضافه کرد: انجام این کار به صورت مطلوب و بدون مشکل ماهانه 120 میلیون ریال هزینه دارد که برای تامین این اعتبار آموزش وپرورش نیاز به همکاری مسئولان دارد.
مدیر آموزش و پرورش دیر اظهارداشت: تامین هزینه جابه جایی دانش آموزان روستاهای خط ساحلی شهرستان دیر را شرکت متانول کاوه مستقر در این شهرستان پذیرفته است اما برای سرویس های خط میانی با مشکل تامین اعتبار آن روبرو هستیم و از ابتدای سال تاکنون هیچ پرداختی به رانندگان نداشته ایم.
وی ادامه داد: در سال جاری 65 نفر از سوادآموزان در کلاس های نهضت شرکت کرده اند که با برنامه ریزی این رقم تا پایان سال به 85 نفر می رسد.
عبدالله زاده با اشاره به استقبال سوادآموزان از طرح نهضت سوادآموزی اضافه کرد: استقبال سوادآموزان برای شرکت در کلاس ها خوب است و به حمایت مسئولان در شهر و روستا نیاز داریم.
وی در ارتباط با پرسش مهرگفت: تاکنون 100 اثر در قالب های مختلف دانش آموزی و همکار فرهنگی به ستاد پرسش مهر در آموزش و پرورش ارسال شده که بعد از بررسی های صورت گرفته 30 اثر به استان ارسال شده است.
مدیر آموزش و پرورش دیر با اشاره به برگزاری یادواره های دانش آموزی در مدارس بیان کرد: از نیمه دوم دی ماه 25یادواره دانش آموزی در 11 مدرسه در شهرهای دیر، آبدان، دوراهک و بردستان توسط دانش آموزان مدارس برگزار می شود.
7207/6043**
خبرنگار: عباس بحرانی** انتشاردهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.