به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام جعفر طزری در خطبه های این هفته نماز جمعه خیرآباد ورامین گفت : این که رئیس جمهور آمریکا برای مقابله با ایران اسلامی به اعضای شورای امنیت متوسل شده ، نشان از عظمت و اقتدار نظامی دارد که دستاورد عظیم آن ، کوتاه شدن دست استکبار از منابع مادی ملت های مظلوم است.
وی افزود : دشمنان قسم خورده نظام درهرگونه مقابله با ایران اسلامی چاره ای جز پذیرش شکست را نداشتند امروز تلاش دارند تا با شبیخون فرهنگی ، به اهداف شوم خود برسند و برای رسیدن به این هدف با استفاده از برنامه های به ظاهر شاد و تفریحی ماهواره ، تلاش دارند که بی بندو باری را در جامعه ترویج دهند.
وی تصریح کرد: دشمن از همان اوایل پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال بی ایمان کردن زنان جامعه بودند و به این منظور تلاش کردند تا با بزک کردن زنان جامعه ، آنان به عنوان ابزار در معرض بیگانگان قرار دهند.
طزری گفت : آنچه امروز جامعه را درمقابل بیگانگان بیمه کرده است وجود مادران با ایمان و اعتقادات دینی است و هجمه امروز استکبار نیز بر همین اعتقادات متمرکز شده است.
وی بیان کرد: جای تأسف است درجامعه اسلامی که زن باید پوشیده و بدون هرگونه جلب نامحرمان باشد ، مصرف لوازم آرایشی در رتبه بالایی قرار دارد ، زمانی که زن به این جایگاه رسید ، مردان ضعیف الایمان به انحراف کشیده شده و خانواده در معرض فروپاشی قرار می گیرد.
امام جمعه خیرآباد با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر گفت: انقلاب اسلامی ملت ایران پدیده ای شبیه به معجزه بود که توسط امام راحل و همراهی ملت بزرگ ایران صورت گرفت ، انقلابی که هیچ تحلیل گر سیاسی تصور آن را نمی کرد که بتواند نظام سلطه ای که تحت حمایت استکبار قرار داشت را نابود کند.
وی تصریح کرد: ایران اسلامی با وجود تمام دشمنی ها ، توطئه ها و تهدیدات استکبار جهانی ، با قدرت به مسیر خود ادامه داده و دستاوردهای بزرگی را به همراه آورده است.
وی تأکید کرد: دشمن همواره به دنبال نا امید کردن جامعه اسلامی است ولی همان تفکراتی که انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند می تواند این توطئه استکبار را نیز خنثی کند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.