به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ' سید علی طهماسبی ' روز یکشنبه در نشست ستاد برنامه ریزی مراسم 9 دی و دهه فجر امسال در سالن اجتماعات فرمانداری گلپایگان افزود: در 9 دی 88 مردم ولایتمدار ایران اسلامی با اتحاد و یکپارچگی به صحنه آمدند و توطئه دشمنان و فتنه گران را خنثی کردند.
وی اضافه کرد: برنامه های مناسبت ملی 9 دی باید بگونه ای برنامه ریزی و اجرا شود که وحدت و انسجام ملی را تقویت کند.
امام جمعه گلپایگان همچنین با اشاره به در پیش بودن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر گفت: برنامه های دهه فجر نباید بصورت کلیشه ای اجرا شود.
وی افزود: احیای بیشتر ارزش های نظام اسلامی ،پاسداشت خون شهدا و معرفی خدمات جمهوری اسلامی و دولتمردان در برنامه دهه فجر برای مردم تببین شود.
حسین فراست فرماندار گلپایگان نیز با قدردانی از اعضای ستاد و کمیته های 9 دی و دهه فجر این شهرستان بر لزوم برنامه ریزی و اجرای این دو مناسبت در سه شهر و روستاهای این شهرستان با کمک نهادهای مردمی تاکید کرد.
صادق جباری مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گلپایگان نیز در این نشست از پیش بینی22 کمیته اصلی و سه ستاد فرعی برای برگزاری باشکوه مراسم و آیین های دهه فجر و هشت کمیته و یک ستاد برای گرامیداشت مناسبت 9 دی با هدف تببین و معرفی این مناسبت ها در این شهرستان خبر داد.
در این نشست همچنین اعضای ستاد شهرستان گلپایگان برنامه و دیدگاههای خود در زمینه اجرای برنامه های مناسبت 9 دی و دهه فجر امسال بیان کردند.
شهرستان گلپایگان با سه شهر گلپایگان، گوگد و گلشهر و 52 روستا و آبادی و بیش از90 هزار جمعیت در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
ت/7138/ 2093 ** خبرنگار: محمد حسین توفیقی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.