به گزارش ایرنا ، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که دشمن اسلام مکار است و آمریکا دشمن اسلام است، افزود : آمریکا شیطان بزرگ است و اروپا هم کمتر از آمریکا نیست.
وی با بیان این که ملت ایران از مواضع خود عقب نشینی نمی کند، تصریح کرد : آمریکا چطور به خود اجازه می دهد وقتی که دارای سلاح هسته ای است ما را از داشتن موشک منع کند.
وی یادآور شد : هدف آمریکا و استکبار جهانی نابودی جمهوری اسلامی است و مسوولان باید مراقب باشند چرا که دشمنان دست از توطئه علیه ایران اسلامی بر نمی دارند.
امام جمعه سمنان پاکسازی و نابودی گروه های تکفیری داعش را از کارهای خوب مسوولان عراق برشمرد و افزود : البته نباید تلاش و نقشه های سردار سلیمانی را در این اقدام مهم فراموش کرد.
وی با بیان این که مسوولان کشور عراق پاسخ دندان شکنی به ادعای وزیر خارجه آمریکا دادند، گفت : آمریکا در تلاش بود تا دولت عراق را با خود همراه کند که ناکام ماند.
شاهچراغی در بخشی دیگری به هفته بسیج دانش آموزی و دانشجویی اشاره و اضافه کرد : بسیج مقدس است و هرجایی بسیج ورود کند زیبایی و قدرت را با خود به ارمغان می آورد.
وی همچنین با اشاره به سالروز شهادت حاج آقا مصطفی فرزند رهبر کبیر انقلاب بیان داشت : شهادت این شخصیت برجسته جرقه ای برای پیروزی انقلاب اسلامی بود.
وی به راهپیمایی عظیم حسینی در اربعین اشاره کرد و گفت : مسوولان سمنان این دغدغه را دارند که این راهپیمایی با شکوه هرچه بیشتر برگزار شود تا زایران حسینی را به دنیا معرفی کنند.
7342/6026
خبرنگار: الناز ملکی ** انتشاردهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.